Teettekö hengitysviiltoja maskeihin?
Mummoni tietää oppineena naisena maiskien olevan turhia, eikä haluaisi niitä käyttää.
Kertoo itse ja myös tuttujensa tekevän niihin piiloviltoja, jotta pystyy hengittämään kunnolla.
Kommentit (31)
Vanhaa suomalaisuutta. Ollaan olevinamme noudattamassa sääntöjä 🤣🤣😁🤣
Tottakai, miten muuten sillä voi vetää kessun ?
Tein alussa. Onneksi en oikeassa elämässä ole paljastanut sitä kuin 2 ihmiselle.
Mä vedin siihen sukkapuikolla reikiä. Ei sitä muuten pysty käyttään.
En tee viiltoja mutta kuljen enimmäkseen maski suun edessä ja nenä vapaana.
Minä painelen siihen reikiä rei`ittimellä.
Vierailija kirjoitti:
En tee viiltoja mutta kuljen enimmäkseen maski suun edessä ja nenä vapaana.
Fiksua, juuri noin kuuluu toimia!
Heh vai piiloviiltoja. Kerro heille että maskin sivusta saa ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhaa suomalaisuutta. Ollaan olevinamme noudattamassa sääntöjä 🤣🤣😁🤣
"Olevinamme noudattamassa" ei ole suomen kieltä. Oikea muoto on "noudattavinamme".
mitä ne viillot haittaa? eihän se tiivis ole muutenkaan. ihan samalla tavalla se uloshengitysilma tulee nenän vierestä, leuan alta ja ties mistä ulos.
Käytän kahta maskia silleen että toinen on ikään kuin leualla ja toinen nenällä. Kätevää kun suu on vapaana.
Miksi moinen vaiva? Itse en käytä ollenkaan.
Voitaisko kaikki ihan vitutuksen nimeen sopia joku tietty päivä, jolloin kaikki vetäisivät halvat naisten pitsiritsa-alushousut naamalle "maskiksi". Siinä olis maskihulluilla ihmettelemistä.
Mä en ole silmänpalvoja ja kävelen reippaasti maskitta hengittäen raitista ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
mitä ne viillot haittaa? eihän se tiivis ole muutenkaan. ihan samalla tavalla se uloshengitysilma tulee nenän vierestä, leuan alta ja ties mistä ulos.
tämähän se! ja joku ihan oikeasti kuvittelee, että pieni paperinpala suun edessä vaikuttaa virusten leviämiseen :D varmaan tulokset on ihan nähtävissä ympäri maailmaa. epidemia kukistettu maskeja käyttämällä. hmm.. eikö olekaan toiminut, voi mikä yllätys :D
Mun maskissa oli reikiä jo valmiiksi. Kun laitto vettä päälle niin valu läpi.
Otin venttiilimaskista venttiilin pois. Hyvä hengittää nyt.
Mummot on