Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos painaisit enemmän kuin miehesi?

Fitwoman
04.02.2021 |

Tai olisit yleensäkin lihavampi. Todella noloa, vai mitä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina huvittuneena näitä pariskuntia, joissa vaimo on tuplaten leveämpi kuin mies. Miesparat... on siinä olemista mamman vyöryessä vierellä.

Vierailija
22/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson aina huvittuneena näitä pariskuntia, joissa vaimo on tuplaten leveämpi kuin mies. Miesparat... on siinä olemista mamman vyöryessä vierellä.

Taitaa mammoilla olla huonommat oltavat. Ei naurata yhtään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan 65kg, mies 63kg. Olen 163cm pitkä ja mies 174cm. Mies on maratoonari ja siksi hoikka.

Vierailija
24/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aika paksu matami. 30 kiloa painavampi kuin nyt. Ei olisi mulle hyvä homma. En tiedä, haittaisiko asia miestäni. Ehkä ei.

Vierailija
25/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin siis 120kg. Nyt olen 50kg. Mies on kyllä lähes 40cm pidempikin.

Vierailija
26/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi olla aika pulska että painaisin enemmän, mies 189 cm ja minä 172 cm. 

Vierailija
27/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa pinnallista tekstiä. Äly ja sydämen sivistys ratkaisevat, ei mikään muu.

Vierailija
28/39 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut miestä lihavampi ja laihempi. Pidempi ja lyhyempi. Älykkäämpi ja tyhmempi. Isojalkaisempi ja pienijalkaisempi. Rikkaampi ja köyhempi.

Näihin seikkoihin eivät suhteet ole päättyneet.

Seuraava kysymys.

Vierailija
29/39 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa pinnallista tekstiä. Äly ja sydämen sivistys ratkaisevat, ei mikään muu.

Älykkäät ihmiset ovat lähes aina hoikkia.

Vierailija
30/39 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman sentin pidempi kuin mies. Painan vähemmän mutta elänkin terveellisemmin.

Vierailija
31/39 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni painaa 120 kg ja on lihava. Minä painan 60 kg.

Vierailija
32/39 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178cm/95kg mies, minulla on leveät hartiat ja olen voimakas eli lihaksia on aika paljon mutta myös pieni elintaso maha löytyy. Olen sinkku mutta ei se minua haittaisi jos parisuhteessa nainen painaisi minua enemmän.

Toki jos nainen on +95kg niin se on aika painava naiseksi mutta ihan sama koska kauneutta on monenlaista ja luonne myös on tärkeää.

Eli en siis ole stressaantunut muiden painosta enkä omasta painosta, jokainen olkoon sellainen kuin on ja pääasia että viihtyy omassa kehossa.

M30

Vierailija
33/39 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina painanut enemmän kuin mieheni. Hän on pitkä ja hoikka, minä taas pitkä ja paksu.

Mieheni kertoi joskus ensitapaamisestamme näin: "katoin että se tyttö oli vähän pulska, mutta sitä ei tuntunu itseään haittaavan se ja se hymyili niin kauniisti, ettei se haitannut minuakaan."

Vierailija
34/39 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "jos"?

Vierailija
35/39 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se melkoista, minun pitäisi tuplata painoni. Mies on harteikas ja isokokoinen sekä lievästi ylipainoinen, kun taas itse olen hyvinkin keskimittainen ja enemmänkin siro. BMI olisi 42, taidan jättää välistä...

Vierailija
36/39 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beta on kevyempi aina. Ottaa sen kenet saa,ei kenet haluaa.

Oulussa tämä vakio .

Vierailija
37/39 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika köyhää ja pahantahtoista on elämäsi, jos saat tuollaisesta huvisi.

Vierailija
38/39 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se silmälle tehnyt haittaa, mutta kun tajusin, että hän painaa oikeasti enemmän kuin minä niin rupesi etomaan, seksi loppui ensin ja sitten parisuhde. 

Vierailija
39/39 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silloin olisi hintelä mies, enkä tykkäisi. Monet miehet on kyllä mua kevyempiä. Olen 163 cm ja painan 70 kg, toisaalta mulla on vuosikausien kova treenitausta ja olen lihaksikas nainen. X mallinen kroppa. Vaatekoko M, kroppa naisellisen lihaksikas. Syön pääosin puhdasta ruokaa (riisiä, kasviksia, puuroa, rahkaa, raejuustoa, öljyä, marjoja, pähkinöitä, tofua) ja treenaan tavoitteellisesti monta kertaa viikossa. Mitään kukkakeppi/pulkannaru/pitkänmatkanjuoksijamiestä en kokisi viehättävänä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä