Outo reaktioni eroon
Olen vasta eronnut. Paha olo kesti noin 2 päivää ja sen jälkeen olen ollut ihan normaali. Sellainen hyvällä tavalla tasainen olo, ei tuskaa, ei helpostusta. En ikävöi. Elelen vaan ja kiusaannun jos joku kovin empaattinen alkaa säälimään tilannettani. Tätä on kestänyt jo viikkoja.
Olenko paha ihminen?
Kommentit (39)
Ilmeisesti ero oli sinulle oikea ratkaisu. Kuinka kauan suhde kesti ennen eroa? Oliko tunteesi laimentuneet jo ennen eropäätöstä? Tulitko jätetyksi, vai jätitkö, vai oliko ero yhteinen päätös?
Voi olla joku suojareaktiokin. Mä reagoin noin isäni kuolemaan. Ne tunteet tuli sitten tipottain useamman vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ero oli sinulle oikea ratkaisu. Kuinka kauan suhde kesti ennen eroa? Oliko tunteesi laimentuneet jo ennen eropäätöstä? Tulitko jätetyksi, vai jätitkö, vai oliko ero yhteinen päätös?
Kolme vuotta ehdimme asua yhdessä. Alun tunteet olivat laimenneet, mutta kuvittelin rakastavani yhä. Ero oli minulle tavallaan yllätys (ongelmat oli kyllä tiedossa), tulin jätetyksi. 2 päivää aivan romuna, sitten jatkoin elämää.
Ei ollut mikään sika kyseessä, kunnioitan ja arvostan häntä edelleen,vaikka eron hoisi kyllä huonosti.
Samankaltainen tilanne. Tosin, nyt kuukauden kuluttua iski ikävä, mutta yöt nukun paljon rauhallisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Samankaltainen tilanne. Tosin, nyt kuukauden kuluttua iski ikävä, mutta yöt nukun paljon rauhallisemmin.
Oliko sulla kyseessä ns. normaali suhde - ei henkistä tai fyysistä väkivaltaa, alkoholiongelmia tai muuta tällaista? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla kyseessä ns. normaali suhde - ei henkistä tai fyysistä väkivaltaa, alkoholiongelmia tai muuta tällaista? Ap
no sulla ei ainakaan sellaista ollut, turhaa täällä yrität vinkua taas
Vierailija kirjoitti:
Et, vaan jätit sian oikeaan aikaan.
Silloin en miettisi olevani paha ihminen. :) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Nyt ei ihan auennut että mihin viittaat. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta ehdimme asua yhdessä. Alun tunteet olivat laimenneet, mutta kuvittelin rakastavani yhä. Ero oli minulle tavallaan yllätys (ongelmat oli kyllä tiedossa), tulin jätetyksi. 2 päivää aivan romuna, sitten jatkoin elämää.
Ei ollut mikään sika kyseessä, kunnioitan ja arvostan häntä edelleen,vaikka eron hoisi kyllä huonosti.
Hoitiko hän eron riitaisasti?
Mulla sama tilanne. Pari päivää kesti surua ja ikävää, jonka jälkeen olen ollut ihan normaali oma itseni. En ikävöi enkä pahemmin enää mieti häntä. Erosta muutama viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitiko hän eron riitaisasti?
No sanotaanko näin, että hoiti tylysti sen kertomisen että haluaa eron. Sinänsä käytännön asioista ei tullut riitaa. En mene sen enempää yksityiskohtiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama tilanne. Pari päivää kesti surua ja ikävää, jonka jälkeen olen ollut ihan normaali oma itseni. En ikävöi enkä pahemmin enää mieti häntä. Erosta muutama viikko.
Onkohan tämä sitten kovinkin yleinen ja normaali reaktio, josta ihmiset ei vaan puhu? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä sulla sama ulina päällä. lopettaisit jo. keksi joku toinen aihe?
Olet nyt vaan turta. Jos huomaat outoja kolotuksia tai fyysisiä oireita, niin siellä ne tunteet koputtelee.
Kiva kuulla, että minua vielä niin lämmöllä ajatellaan! -jättäjäsika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä sulla sama ulina päällä. lopettaisit jo. keksi joku toinen aihe?
Onko täällä paljonkin keskusteluja eroista, jonka jälkeen ei tunnu miltään? Et nyt ihan hirveästi selventänyt mistä puhut?
Mulle avioero laukaisi 3 vuoden jakson, jona aikana seksikumppaneita oli 15-20. Aina lapsivapaalla viikolla oli säpinää. Nyt on jo rauhoittunut. Ole ollut positiivinen koko ajan.
Kerran kävelin suhteesta ulos niin että vain pari kertaa hengitin hitaasti ulos ja se erotyö oli siinä.
Ainoa hyvä juttu siinä suhteessa oli se ero.
Vierailija kirjoitti:
Suhde kesti 6kk. hän jätti tekstiviestillä. Ap
Et, vaan jätit sian oikeaan aikaan.