Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo reaktioni eroon

Vierailija
04.02.2021 |

Olen vasta eronnut. Paha olo kesti noin 2 päivää ja sen jälkeen olen ollut ihan normaali. Sellainen hyvällä tavalla tasainen olo, ei tuskaa, ei helpostusta. En ikävöi. Elelen vaan ja kiusaannun jos joku kovin empaattinen alkaa säälimään tilannettani. Tätä on kestänyt jo viikkoja.

Olenko paha ihminen?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävelin suhteesta ulos niin että vain pari kertaa hengitin hitaasti ulos ja se erotyö oli siinä.

Ainoa hyvä juttu siinä suhteessa oli se ero.

Oliko pitkäkin suhde kyseessä?

Vierailija
22/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ollut alkoholismia tai väkivaltaa, mutta arjessa en saanut minkäänlaista huomiota. Käytin paljon energiaa miehen tsemppaamiseen ja erilaisten ongelmien kuunteluun vailla vastaavaa tukea miehen suunnalta kun kohtasin itse pari vastoinkäymistä tänä vuonna, jotka kuitenkin selätin omin avuin. Lopulta miehen tunteet laimenivat. Fiilis ihan ok, sillä tuntuu, ettei tarvitse käyttää energiaa, aikaa ja tunteita toisen hyysäämiseen eikä ole sen kummempia odotuksia tai toiveita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävelin suhteesta ulos niin että vain pari kertaa hengitin hitaasti ulos ja se erotyö oli siinä.

Joskus ero on vaan niin helpotus, jos oli hankala nainen/mies kumppanina.

Vierailija
24/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle avioero laukaisi 3 vuoden jakson, jona aikana seksikumppaneita oli 15-20. Aina lapsivapaalla viikolla oli säpinää. Nyt on jo rauhoittunut. Ole ollut positiivinen koko ajan.

Onko sulla joku sukupuolitautitesti positiivinen?? ollut koko ajajn? tiesikö partnerisi? huh 

Vierailija
25/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ero oli sinulle oikea ratkaisu. Kuinka kauan suhde kesti ennen eroa? Oliko tunteesi laimentuneet jo ennen eropäätöstä? Tulitko jätetyksi, vai jätitkö, vai oliko ero yhteinen päätös?

Suhde kesti 6kk. hän jätti tekstiviestillä. Ap

Kuten kaikki varmasti jo arvasivat, tämä ei ollut oikea Ap.

Vierailija
26/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle avioero laukaisi 3 vuoden jakson, jona aikana seksikumppaneita oli 15-20. Aina lapsivapaalla viikolla oli säpinää. Nyt on jo rauhoittunut. Ole ollut positiivinen koko ajan.

Onko sulla joku sukupuolitautitesti positiivinen?? ollut koko ajajn? tiesikö partnerisi? huh 

Ei ne kumin läpi tartu. Osa kumppaneista oli samalla rundilla.

Vierailija
27/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosimme siis sen takia, koska puolisollani oli liian pieni penis. AP

Vierailija
28/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ero oli sinulle oikea ratkaisu. Kuinka kauan suhde kesti ennen eroa? Oliko tunteesi laimentuneet jo ennen eropäätöstä? Tulitko jätetyksi, vai jätitkö, vai oliko ero yhteinen päätös?

Suhde kesti 6kk. hän jätti tekstiviestillä. Ap

Kuten kaikki varmasti jo arvasivat, tämä ei ollut oikea Ap.

Niinpä. Ja et ole muuten sinäkään ;)  Ap

Vierailija
29/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä tämä sama ulina ja muut uskoo. 

Vierailija
30/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan jaksaa noita yhden yön juttuja?

Vierailija
31/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ero on vaan niin helpotus, jos oli hankala nainen/mies kumppanina.

Itse häivyin suhteesta toisen hankaluuden vuoksi ja tunsin kyllä oloni surkeaksi ainakin viikon ajan. Mielessä pyöri vain toisen anelut että palaisin takaisin ja ne kaikki hyvät hetket mitä meillä oli. Tunsin huonoa omaatuntoa, että ehkä asiat olisi olleet vielä korjattavissa. Välillä ne ajatukset oli tosi vahvoja, että palaisinkin takaisin. Onneksi alkoi kuitenkin helpottamaan.

Vierailija
32/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama homma, n. 3 vuotta seurustelua ja ero tuli yllätyksenä. Ikävää ei koskaan tullut, sen sijaan kiitollisuus eksälle siitä että hän näki suhteemme ongelmat joille itse ummistin silmäni.

Aloimme seurustelemaan nuorena, nykyään elän onnellista elämää joka on täysin erilaista kuin mitä ex olisi koskaan halunnut.

Vierailija
33/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joka päivä tämä sama ulina ja muut uskoo. 

Mikä sama ulina?

Vierailija
34/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan jaksaa noita yhden yön juttuja?

Oikeasti niitä harrastaa tosi moni eronnut, naiset ja miehet. Kokemusta on. M43

Vierailija
35/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin ap:n reaktioon kaksi selitystä, eikä kumpikaan ole se että ap on paha ihminen.

1. Olet shokissa ja kieltämisvaiheessa. Alitajunta suojelee tunneryöpyltä koska kaikki suru olisi liikaa nyt kantaa. Paha olo iskee myöhemmin ehkä ripotellen.

2. Sisimmässäsi et rakastanut enää miestäsi. Olit suhteessa tottumuksesta ja koska päällisin puolin kaikki oli hyvin. Et vaan rakastanut. Tämän teorian puolesta puhuisi mielestäni sekin että puhut miehestä arvostavasti ja kunnioittavasti sen sijaan että itkisit mikä sika mies oli kun jätti yllättäen. Yleensä erotessa rakkaasta ihmisestä vihan tunteet nousee pintaan, sinulla selvästi ei. Rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys. Voisiko olla ettet rakastanut miestäsi?

Vierailija
36/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta rakkaudelta, joten ero oli selvästi molemmille hyvä ratkaisu.

Vierailija
37/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksin ap:n reaktioon kaksi selitystä, eikä kumpikaan ole se että ap on paha ihminen.

1. Olet shokissa ja kieltämisvaiheessa. Alitajunta suojelee tunneryöpyltä koska kaikki suru olisi liikaa nyt kantaa. Paha olo iskee myöhemmin ehkä ripotellen.

2. Sisimmässäsi et rakastanut enää miestäsi. Olit suhteessa tottumuksesta ja koska päällisin puolin kaikki oli hyvin. Et vaan rakastanut. Tämän teorian puolesta puhuisi mielestäni sekin että puhut miehestä arvostavasti ja kunnioittavasti sen sijaan että itkisit mikä sika mies oli kun jätti yllättäen. Yleensä erotessa rakkaasta ihmisestä vihan tunteet nousee pintaan, sinulla selvästi ei. Rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys. Voisiko olla ettet rakastanut miestäsi?

Molemmat on ihan mahdollisia. En osaa luotailla sisintäni niin taitavasti että tietäisin. Kuvittelin kyllä rakastavani. Ap

Vierailija
38/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
39/39 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisin keskellä voi tulla outoja reaktioita. Odota muutama kuukausi ja sitten katso asiaa uudestaan. Ehkä olet vaan musta sielu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi