Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset " tekevät" lapsia toinen toisensa perään vaikka eivät jaksa?

Vierailija
05.08.2006 |

Kun tietää ómat voimavarat niin miksi niitä lapsia tehdään kun tehtaassa? Lapset eivät saa huomiota kun on niin monta lasta, lapset tekee mitä lystää ja äiti ei vaan jaksa komentaa. Onko tuossa järkeä? Ihan jo lapsen edun kannalta? Kanalassako?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomataan kun paskat on jo housuissa. Ois hyvä oppia hillitseen sitä viettiä ja kaivaa se järki jostain mielensopukoista esiin. Sekin et vauvakuume iskee kun sylissä on jo vauva kuuluu asiaa mutta se pitäis tiedostaa se tilanne.

Vierailija
2/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itketään kun on raskasta ja mies ei tee mitään ja sitten ollaan onnesta soikeana kun on taas maha pystyssä. Mutta kakkonen taitaa olla oikeassa: ei meitä olisi ilman lisääntymisviettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tiedä kun on vasta yksi lapsi että riittääkö voimat kahteen, kun on kaksi että riittääkö kolmeen ja niin edelleen. Tuuripelillä mennään ja homma voi vaikuttaa helpolta etukäteen.

Sitä paitsi jaksamistakin on niin monenlaatuista. Mikä tarkottaa että " ei jaksa" ? Sekö että joskus suuttuu lapsille? Noinkohan siihen auttaisi että olis yksi vähemmän. " Ei jaksa" tarkoittaa mulle sitä että avioliitto kärsii eroon asti, rakkaus lapsia kohtaan vähenee, tulee pahoja mielenterveysongelmia tai vastaavaa.

Vierailija
4/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisivät kotiin, niin ei olisi elämä raskasta. Ärsyttää, ettei äiti saisi mistään valitta, vaan pitäisi olla ihmeolento, jota ei mikään nypi: huono palkka, kamalat työajat, jne. Mutta jokainen, joka tekee ' oikeaa' palkkatyötä, saa ja pitääkin valittaa ja kaikesta.

Vierailija
5/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI niitä lapsia pitää tehdä mahdollisimman lyhyellä ikäerolla?! Ja mahdollisimman monta, tottakai!

Vierailija
6/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, ei se lastenteko ole työtä, mutta hoitaminen kylläkin. Just tuo ärsyttää, että työnteko on oikeeta ja lastenteko joku harrastus.

Vierailija
7/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä toki hyviä puoliakin varmaan, mutta onko ehdoin tahdoin tehtävä niin monta lasta, esim 5?7?12?

Vierailija
8/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maininnut työnlaadusta mitään.

Vierailija
9/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni käsittämätöntä että lapsia pitää tehdä huonotuloisena useita ja sitten ajaa itsensä hulluksi pienillä lapsilla ja rahattomana.

Miksei järki sano että kun ensimmäinen ei ole vuottakaan, ei kannata tehdä toista perään, saatikka 3-5 lasta.

Järki käteen! Ja kannattaisi ottaa selvää milloin naisen keho on valmis seuraavaan raskaueen.... USEAN vuoden päästä!

Itse olen onnellinen yhdestä, en enempää aio " tehdä" .

Jaksan hyvin ja parisuhde voi hyvin ja enennenkaikkea, lapsellani on hyvä olla! Hän saa olla lapsi pitkään, ei tarvitse kasvaa isoveljeksi yhdessä yössä kun on itsekkin pieni.

Vierailija
10/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluution kannaltahan kroppa nämä asiat katsoo ja silloin kroppa on valmis uuteen raskauteen kun tulee ensimmäinen ovulaatio synnytyksen jälkeen.

Vierailija
11/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdet kaksoset. Varmasti on ollut raskasta kaikin puolin ja rahallisestikin tiukkaa. Kaikki lapset ovat ihania (aikuisia) ja toivottuja ja hyväkäytöksisiä, omillaan toimeen tulevia. Nainenkaan ei ole rupsahtanut pahasti. Syy, miksi on tehnyt lapsia, on se, että lapset ovat niin ihania. Ei tulisi mielenkään sanoa hänelle tässä pinossa kirjoitettua, kukin eläköön tyylillään ja jos haluaa, tehköön vain yhden itsekkääksi kasvavan lapsen (kärjistys tietenkin).

Vierailija
12/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei todellakaan pidä paikkaansa, ota selvää ennen kuin avaat suusi

Vierailija
13/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sshen mikään pakota. taitaa nelonen olla oikee perehtyny lestadiolaisuuteen ku noin varmana on asiasta et miehet siihen pakottaa????? t. lestadiolainen 3 lapsen äiti

Vierailija
14/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkä vuoksi aina ajatellaan että 1 lapsisen perheen lapsesta tulisi itsekäs?

Miettikäähän nyt, jos perheessä on esim. 4 lasta (niinkuin minulla sisaruksia) saa aina tapella ihan kaikesta.

Kun hiukan kasvetaan niin huomaa että jollei ole aina paikalla ensimmäisenä itse, joku muu saa enemmän!

Jos olet ainoa lapsi, ei tarvitse tapella ja käyttää kyynärpää taktiikkaa saaakseen jotain.

Vierailija
15/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten pakottavan lestadiolaiset naiset lapsen tekoon. Aivan kuin olisin täysin aivoton ihminen, joka en muuta tee kuin alistu joka ilta makaamaan hetken mieheni alla jotta hän saa tyydytyksen. Herätkää jo, lestadiolaisuus ei ole tuollaista! Seksielämä on AIVAN samanlaista kuin teillä jotka ette ole lestadiolaisia!!! Ainut että ehkäisy puuttuu.

Vierailija
16/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kuin se, että jos tekee liukuhihnalla lapsia, vartalo menee ja nainen vaan valittaa. Siis, miksi pitää aina olla sitä mieltä, että jos toinen tekee eri tavalla kuin itse, se on väärin?

Vierailija
17/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

buahahhahah!

Vierailija
18/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivoton

T. ei lesta

Vierailija
19/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teidän kannattaa googlettaa tietoa raskauksista, siitä mitä on todettu mikä olisi hyvä väli naisen kropan kannalta tehdä lapsia.

Sieltä löytyy tietoa josta käy ilmi että naisen kroppa kestää vuosia palautua raskaudesta ja synnytyksestä. Ottakaa itse asioista selvää!

Siis kuvitteletteko että parasta olisi että lapsia tulisi kuin luikuhihnalta, että nainen olisi koko ajan raskaana?

Kyllä siihenkin ihan syy on ettei kuukautisia tule kun imetetään.... ja on vaikeampaa silloin tulla raskaaksi.

Mutta, turhaan minä tätä teille selitän, etsikää itse tietoa ja uskokaa asiantuntijoita!

Vaikka ainahan joku mamma Järvenpäästä tietää paremmin... =)

Vierailija
20/22 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae sossusta ja kelasta . lapsilisilläki pääsee pitkälle ku on tarpeex lapsia! ääliö