En halua parisuhdetta ja ihmisten suhtautuminen siihen ärsyttää
En halua seurustella ja tuntuu että se on ongelma muille ihmisille. Esim kun kerron ihmisille että mua ei kiinnosta seurustelu niin osa alkaa aukomaan päätä näin "ootkos homo" tai "eikö naiset kiinnosta" ynnämuuta pskaa. Miksi se on ihmisille ongelma jos mies ei halua naista? Raivostuttavaa.
t.sinkkumies
Kommentit (14)
Ennakkoluulot.... kunnon naista vaikea löytää, parempi olla sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunainen=itsenäinen ja vahva nainen. Sinkkumies=luuseri.
Paremmin näin:
sinkkunainen = nirso prinsessa
sinkkumies = luuseri (jos mgtow, niin luuseri, joka tehnyt välttämättömyydestä hyveen)
Ihmisiä kiinnostaa jostain syystä hirveästi toisten pariutumiset tai pariutumatta jättämiset, vaikka sillä ei olisi mitään vaikutusta omaan elämään.
Ja osa ottaa sen henkilökohtaisena loukkauksena, jos toista ei kiinnosta tehdä samanlaisia valintoja kuin mitä on itse tehnyt.
No sehän on ihmiseltä sama kuin kivi kertoisi olevansa muille kiville käpy.
Kerrot heille että et halua elää ihmisen elämää ja etenkin miehen elämää hedelmöittää munasolua.
Onhan se vähän vinksahtanutta jos et halua elää elämäsi janaa ihmisen elämänkiertokulun mukaisesti.
Kuvitteletko olevasi jontekin erityinen tai viallinen?
Vierailija kirjoitti:
Kerrot heille että et halua elää ihmisen elämää ja etenkin miehen elämää hedelmöittää munasolua.
Onhan se vähän vinksahtanutta jos et halua elää elämäsi janaa ihmisen elämänkiertokulun mukaisesti.
Onpa typerä mielipide.
Jaa, omassa kaveri- ja perhepiirissäni ei ole paljon kyselty, vaikka olen nainen ja pitkään sinkkuna perheenperustamisiässä. Ehkä nuo ihmiset ovat sen verran fiksuja, että osaavat olla kysymättä, vaikka joskus asiaa miettisivätkin.
Vierailija kirjoitti:
Sama luuseri se sinkkunainenkin tuntuu muiden silmissä kyllä olevan oman kokemuksen mukaan :D musta on tullut oikeesti jopa veemäisempi ihminen koska olen joutunut jo vuosia jatkuvalla syötöllä puolustelemaan kantaani omasta sinkkuudestani. Tuttavat tuputtaa mitä lie sokkotreffejä milloinkin, ymmärtämättä ettei seuran löytäminen ole ollut mulle koskaan hankalaa, en vaan omasta päätöksestäni etsi sitä. Perheellisten silmistä ja puheista paistaa sääli, kun luulevat etten ole ”saavuttanut” sitä jotain mitä heillä on, vaikken edes halua! Annetaan kaikkien elää rauhassa valitsemallaan tiellä pliis!
ZZZZZ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerä mielipide.
Ei lainkaan. Kyllähän nykyään moni mieskin väittää olevansa nainen ja tälle mielipiteelle riittää kannattajia.
Vastapuoli näkee miehen silti miehenä.
Jos mies päättää että elää kiven elämää eikä hedelmöitä munasolua tai hanki perhettä, niin kivi hän olkoon eikä mies.
Silti meistä moni näkee hänet ihmisenä, joka kuvittelee olevansa kivi, kun ei elä kuten ihmismies normaalisti elämän janallaan elää.
Nykyään on kaikenlaisia villejä muoti-ilmiöitä vallalla.
Ei haluta perhettä ja ollaan naisia tai miehiä, vaikkei oikeasti ollakaan.
Tehdään ihmisluontoa vastaan asioita, ikään kuin ärsyttääkseen muita.
Todellisuus nyt vain on sama mitä se on kautta historian ollut.
Parhaimmat lisääntyy aina.
Sinun kannattaisi ap hieman ryhdistäytyä, niin ihmiset eivät aikoihin päätään enää sinulle. Tuollaisia kysymyksiä/toteamuksia esitetään vain ressukoille ja nämä alkavat sitten selittelemään.
Seuraavaksi kun joku alkaa sinulle asiaa ihmettelemään, niin katsot toista vain silmiin levollisesti ja teet aina vastakysymyksen tai ihan vain kysymyksen Mitä sitten?
viallinen lumihiutale? kirjoitti:
ZZZZZ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerä mielipide.
Ei lainkaan. Kyllähän nykyään moni mieskin väittää olevansa nainen ja tälle mielipiteelle riittää kannattajia.
Vastapuoli näkee miehen silti miehenä.
Jos mies päättää että elää kiven elämää eikä hedelmöitä munasolua tai hanki perhettä, niin kivi hän olkoon eikä mies.
Silti meistä moni näkee hänet ihmisenä, joka kuvittelee olevansa kivi, kun ei elä kuten ihmismies normaalisti elämän janallaan elää.
Nykyään on kaikenlaisia villejä muoti-ilmiöitä vallalla.
Ei haluta perhettä ja ollaan naisia tai miehiä, vaikkei oikeasti ollakaan.
Tehdään ihmisluontoa vastaan asioita, ikään kuin ärsyttääkseen muita.
Todellisuus nyt vain on sama mitä se on kautta historian ollut.
Parhaimmat lisääntyy aina.
Nykyään on omituista kun luostarit eivät ole ainoa ratkaisu ap:n kaltaisille miehille.
Ennenhän luostari oli se ratkaisu hänelle.
Niin ärsyttävän tuttua! Olen kuuden vuoden sinkkuuden aikana tajunnut olevani parempi ihminen kuin parisuhteessa. Näin on minulle hyvä. Riittää, kun itse tiedän. Muiden utelut ja Tinder-tyrkytykset osaan jo ohittaa.
Jep nyt on oikein puolue perustettu sinkkuja vastaan. Sinimustapuolue kieltää sksin ja ehkäisyn kaikilta muilta paitsi ydinperheen äitiltä ja isiltä.
Toisaaltaan olet niin kiva ihminen kuitenkin, että ihmiset toivoo sinulle suhdetta. Minun kohdallani ihmiset yleensä esittää toivomuksen, että minulle ei ihmistä annettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Eunokkeja ollut ennenkin ja luostareita. Mitä oikein höpiset?