Missäs päin Espoota Parikoiden talo on?
Kommentit (13)
Oma epäilys on Kurttila tai sitten Henttaa. Ihan samanlaisia rakennustyömaita molemmat kaupunginosat.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ennen asuivat Laaksolahdessa. Liekö jossain lähellä. Melko uudelta näytti kun ei puita ja samanlaisia tönöjä pelto täynnä. Tuollainen talo pitäisi olla isolla tontilla. Naapurit ihan vieri vieressä. Mitä mieltä olla omakotitalo kun ei kunnon pihaa.
Nykyään näyttäisi monesti olevan hyvin lähekkäin nuo uudiskohteet. En ymmärrä.
Eksyin joskus Saran instatilille ja luulin, että hän esitteli mökin keittiötä, mutta se olikin sen uuden talon keittiö. Oli aika pieni kyökki.
Eivät ole edes 30v ja kumpikin jäi pois salkkareista. Veikkaan että vääntävät tenavia niin kauan että poika tulee. 4,5?
Jotenkin niin teennäistä esittämistä. Kaikki pitää kuvata sometileille.
Eivät sentään kuvaa lastensa kasvoja koskaan toisin kuin eräät..
Kahvilleko aioit mennä, vai miksi kiinnostaa?
Tontti todella pieni, mutta hyvin hoiti suunnittelija ja työmiehet hommansa. Pihasta tuli niin hyvä kuin noissa oloissa oli mahdollista. Aidat onneksi antavat vähän omaa rauhaa.
Aitaa ei olut etupihalla voi ipanat juosta tielle.. Liian aurinkoinen tontti, eihän pihalla voi olla kun palaa. Talot korkeita eli yläkerrasta voi nähdä toisten pihalle, ei kivam
Mä oon käsittäny että Kurttilassa.
Mä olen aina luullut että siinä Saunalahden pellolla, koulun takana? Asuivat ainakin ennen siinä Saunalahden ja Kauklahden välissä siinä rivarissa (josta piti olla tietääkseni kävelymatka uuden talon tontille?)
Vierailija kirjoitti:
Kahvilleko aioit mennä, vai miksi kiinnostaa?
Enhän minä nyt ventovieraiden luo kaffelle tuppaa!
Kyselin siksi,kun olen niin älyttömän utelias! 😂
-ap
Ainakin ennen asuivat Laaksolahdessa. Liekö jossain lähellä. Melko uudelta näytti kun ei puita ja samanlaisia tönöjä pelto täynnä. Tuollainen talo pitäisi olla isolla tontilla. Naapurit ihan vieri vieressä. Mitä mieltä olla omakotitalo kun ei kunnon pihaa.