Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen menossa ensimmäistä kertaa tuttavan lapsen syntymäpäiville, "kuuluuko" Myös pienemmälle sisarukselle ostaa lahja vai ainoastaan synttärisankarille?

Vierailija
04.02.2021 |

Lapset ovat 7- ja 9-vuotiaat. Olen viimeksi käynyt lapsen synttäreillä ollessani lapsi itsekin. Silloin lahja annettiin vain synttärisankarille mutta miten on nykyään?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain synttärisankarille.

Vierailija
2/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain synttärisankarille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain synttärisankarille lahja.

Vierailija
4/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vain sankarille. On toki vanhempia, jotka odottaa, että molemmille tuodaan jotain, mutta miten ihmeessä se olisi sitten speciaali päivä sankarille? Meillä kaksi lasta ja on erittäin ok, ettei toiselle tuoda mitään toisen synttärijuhlilla.

Vierailija
5/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun kaikille paikalla oleville!

Vierailija
6/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään muille lahjoja. Ei se mikään joulu ole.

Vierailija
7/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen on tärkeää oppia, että hän ei aina ole itse pääroolissa; joskus muut ovat päivänsankareita.

On myös hyvä että lapsi oppii antamaan. Voi osallistua kortin piirtämiseen tai lahjan valintaan, onnitella päivänsankaria.

Eli ei todellakaan lahjoja muille kuin päivänsankareille.

Vierailija
8/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko joku olettaa että kaikille päivänsankarin sisaruksillekin tuotaisiin lahja?

Vierailija
9/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien aina molemmille, helpommalla pääsee. Tosin näin sovittu. Molemmat on kummilapsia minulle niin mikäs siinä. 

Vierailija
10/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä myös minä, vain synttärisankarille lahja. Ihan samoin kuin sitten vain tämä sisarus saa lahjat omana syntymäpäivänään.

Ja jos eivät ole oppineet tähän, niin on sitten (koko perheen) syytä oppia.

Vierailija
11/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu.

Toki hyvän ystävän tai sukulaisen lapsen sisaruksellekin jotain voi viedä enemmän tuliaisen muotoisesti, mutta kyllä synttäreillä idea on juhlia synttärisankaria.

t. kahden lapsen äiti

Vierailija
12/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhden kerran eka luokalla kun veljeni kummitäti toi veljen syntymäpäivillä veljelle action-manin ja minulle Barbien, olin hämmentynyt monta viikkoa :D eihän minulla mikään juhlapäivä ollut!

Vierailija
13/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan yhden kerran eka luokalla kun veljeni kummitäti toi veljen syntymäpäivillä veljelle action-manin ja minulle Barbien, olin hämmentynyt monta viikkoa :D eihän minulla mikään juhlapäivä ollut!

Olipa typerä kummitäti. Ei siksi että toi lahjat vaan siksi että toi lahjat sukupuolen mukaan. Olisi tuonut joko molemmille Action-hahmot tai Barbiet.

Vierailija
14/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyseessä tyyliin 1v sankari ja 3v sisarus, niin EHKÄ jonkun tikkarin tai heijastimen voisin vanhemmalle lapselle antaa.

Vierailija
15/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärisankarille. Tosin jos en ole nähnyt pitkään aikaan heitä, voisin viedä jonkun pienemmän jutun sille sisarukselle, mutta ei se tosiaan mikään oletus ole. 

Vierailija
16/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmille myös!

Vierailija
17/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa typerä kummitäti. Ei siksi että toi lahjat vaan siksi että toi lahjat sukupuolen mukaan. Olisi tuonut joko molemmille Action-hahmot tai Barbiet.

Voin kertoa että ainakin moma veljeni olisi ollut erittäin pettynyt jos olisi saanut lahjaksi Barbin. Minä olisin ehkä sen Action-hahmon saattanut huolia Barbin poikaystävä osaan, juuri ja juuri koska en omistanut Keniä. Pojat kun nyt suurilta osin tykkäävät ns. poikien leluista.

Vierailija
18/18 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille lahja ja kättelet naapurit myös.