Kuinka paljon olet painavimmillasi painanut, jos ei lasketa raskausaikaa?
Muista kertoa myös pituutesi.
Jos haluat voit myös tarkentaa minkä ikäinen olit kun painosi oli korkeimmillaan. Voit myös kertoa nykyisen painosi ja ikäsi.
Itse olen 170 cm ja korkein painoni on ollut noin 77 kg. Olin silloin 28-vuotias. Tällä hetkellä painan 73 kg (ikää 35 v).
Kommentit (56)
165 cm, korkeimmillan paino 42-vuotiaana 110 kg. Nyt 46-vuotiaana 80 kg.
Varmaan joku 67 kg, olen 168 cm pitkä.
Jos ei lasketa raskausaikaa eikä muutamaa kuukautta synnytyksen jälkeen, niin korkein paino on ollut noin 68kg ja alin 56kg aikuisiällä. Pituus 158cm ja ikä 32v.
Pituus 156cm ja nykyinen paino 55kg.
Lihavimpana aikana painoin jotain 63kg.
Raskaus-aika sitten erikseen.
Painavimmillani 33-vuotiaana 88 kg, nyt 45-vuotiaana 72 kg
Pituus 171 cm
Painoin 27-vuotiaana 46-47kg (syömishäiriö ja masennus).
Tästä 5 vuotta myöhemmin painoni on ollut korkeimmillaan ikinä, eli ~80kg (laiskuus, alkoholin suurkulutus, epäterveelliset elintavat).
Nyt elämäntaparemontti käynnissä ja painan about 75kg.
Tavoite olisi, että vielä tulevaisuudessa painoni alkaisi kutosella, ja jatkossa pysyisikin siinä uusien ja parempien elämäntapojen myötä. Pituutta 172cm.
168/75kg enimmillään. Onneksi tuo vaihe kesti vain vuoden. Nykyisin olen taas entisissä mitoissa n.60kg.
Olen 161 cm, nyt 33 v. Painavimmillani olen ollut n. 68 kg, joskus 21-vuotiaana. Aikuisiällä paino on raskauksia lukuun ottamatta seilannut 62-68 kg:n välillä, nyt 63 kg.
Vierailija kirjoitti:
168/75kg enimmillään. Onneksi tuo vaihe kesti vain vuoden. Nykyisin olen taas entisissä mitoissa n.60kg.
Olin siis 27v tuolloin. Nyt 29v.
Olen nyt painavimmilla. 96/164 ja 50v. Raskaana olin paljon kevyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella yli 80 kiloa. Olin aktiivinen urheilijalapsi, taitoluistelua ja ringetteä. Olin hieman pyöreä, mutten missään nimessä lihava. Siinä ala-asteen lopulla aloin saada omaa rahaa, ylästeella viimeistään harrastukseni jäi.
Kesällä ennen lukiota laihduin yli 10 kg aika nopeasti ja sen jälkeen pikku hiljaa, kunnes puhkesi anoreksia.
Nyt olen 49 kiloa painava syömishäiriötoipuja. 163 cm.
Anteeksi vaan, mutta olit todellakin lihava 80 kilosena.
Suurin paino itsellä 77kg ,ja se oli kun pumppasin aktiivisesti salilla 5-6 vuotta . Pituutta 175cm ja olen miespuolinen. Rasvat oli sopivat,eli näky vatsalihakset.
Taidat olla ihan toope kun puhut tuolla tavalla syömishäiriöstä parantuvalle. Häpeä.
Enimmillään olen painanut 73 kg, olin ehkä 17 vuotias ja toipumassa syömishäiriöstä. Alimmillaan painoin noin 55 kg mikä oli mulle tosi vähän kun en ole mikään kevytrakenteinen.
Nyt painan 69 kg ja olen 23 vuotias. Haluaisin laihtua muutaman kilon, ehkä viisi. En halua kuitenkaan aloittaa enää mitään kitudieettiä, niitä on on ollut jo tarpeeksi monta. Koitan nyt opetella pysyvästi terveellisempiä elämäntapoja.
Ja olen siis 170 cm pitkä niin en ikinä varsinaisesti ole lihava ollut.
Painoin enimmilläni pitkän kortisonikuurin aikana noin 60 kiloa pari vuotta sitten. Olen 157 senttinen ja sen pituisena olen aikuisiällä painanut 45 kilosta noin 60 kiloon. Nyt 27 vuotiaana painan jotain 53-55. Alle 50 kiloisena pyrin nostamaan painon 50 kiloon ja yli ja onnistuinkin siinä ja nykyään tavoitteena on lähinnä pysyä tässä painossa. Jos paino alkaisi lähennellä 60 kiloa tekisin jotain ihan siitä syystä että ajattelen astmakeuhkoilleni olevan parempi että ei ole ylimääräistä mukana kannettavaa.
164cm ja painavimmillani 70 kiloa 60 vuotiaana. Nyt jo pudottanut muutaman tuosta, tavoite n 64.
Melkein nelikymppiseksi painoin 52kg
168cm ja 66kg painavimmillani. Ihannepaino olisi ehkä 60-64kg.
174/63.5 nyt painavimmillani,pari kiloa saa lähteä en kestä että kiloja alkaa kertyä, ikää43v
83kg. 172cm pitkä, nyt painan 80kg :D. Ikää 42v. Tavoite olisi tiputtaa 10kg, mutta tiukassa on. Oon nyt hiihtänyt 3viikkoa 50-70km viikossa. Paino ei putoa, mutta vaatteet alkaa tippua päältä. Eli ehkä painon tuijotus on tosiaan turhaa paikoitellen...
166cm, painavimmillaan päälle parikymppisenä noin 56 kg. Nyt olen 49v. ja painoa 53 kg.
158 cm, 63 kg. Keräsin nämä kilot toisen raskauden jälkeen. Univaje lihottaa...... Ja ikää oli ~31 v.
156cm ja painavammillaan painoin 58kg, nyt sitten 46kg.