Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku muu vaihtanut taloushallinnosta muulle alalle?

Vierailija
04.02.2021 |

Onko joku muu taloushallinnon työtehtävissä työskentelevä vaihtanut tai harkinnut vakavissaan vaihtoa muulle alalle? Minne?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantieteeseen. Vaan ei kai sillä ole väliä mihin minä olen vaihtanut, mikä kiinnostaa sinua itseäsi?

Vierailija
2/10 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaihdat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen, mutten tiedä minne.

Vierailija
4/10 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toimistotyö olisi helpointa saada sairaanhoitajan koulutuksella ja työkokemuksella?

pois hoitoalalta

Vierailija
5/10 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloushallinnosta on luontevaa siirtyä IT alalle, tekemään talouteen liittyvää raportointia ja analytiikkaa

Vierailija
6/10 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue lähihoitajaksi

Palkka 4000 eur/kk

Vierailija
7/10 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka vaihtoi omistajaa ja potkaisi mut(kin) etsimään uutta hommaa.

Sairaanhoitaja voi hakea Kelaan setvimään ihmisten hakemuksia. Voi ymmärtää asian paremmin kuin merkonomi, trade tai KTM.

Itse olen tehnyt pätkiä henkilökohtaisena avustajana. Enää ei kutsuta työpaikkahaastatteluihin taloushallintopuolelle.

Vierailija
8/10 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Omalta alalta ei enää töitä löytynyt. Sain määräaikaisia töitä niin tilitoimistoissa, kuin julkisen puolen taloushallinossa.

Oltuani kerran lähes vuoden työttömänä, muutamia työjaksoja lukuun ottamatta, päätin lähteä opiskelemaan uuden ammattiin.

Pyrin sairaanhoitaja koultukseen ja pääsin sinne.

Ns. valinnoissa valitsin psykiatria puolem josta olin kiinnostnut.

Sittemmin on töitä riittänyt. Nykyisin toimin sairaanhoitajana nuorten psykiatrisella osastolla, jossa olen tekemisessä moniongelmaisten nuorien kanssa.

Työ on todella haastavaa, mutta siitä huolimatta, joskus myös erittäin palkitsevaa.

Vierailija
9/10 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asutte te jotka taloushallintoalalla työttöminä? Pk-seudulla tuntuu että valtava pula tekijöistä koko ajan.

Vierailija
10/10 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä toimistotyö olisi helpointa saada sairaanhoitajan koulutuksella ja työkokemuksella?

pois hoitoalalta

Vakuutusyhtiön korvauskäsittelijöinä on usein myös sairaanhoitajia. Työn mielekkyydestä voi olla montaa eri mieltä.