Onko teillä koskaan sellaista oloa, että menisitte mieluummin töihin kuin viettäisitte vapaapäivää?
Kommentit (37)
Ei todellakaan. En pitänyt mitään lomaa koko vuonna 2020. Nyt odotan ensi kesää kuin kuuta nousevaa. Toivottavasti coronarajoitukset poistuvat.
En ymmärrä miten tuo olisi mahdollista. Työtä tehdään rahan vuoksi.
Useinkin, joka päivä menen mielelläni töihin.
ei, joskus kuullut että pienten lasten isät tulee mielummin töihin ja pääsee helpommalla kuin kotona, miksi sitten tehdä elämästä tuollaista helvettiä on sitten toinen kysymys?
itse olen ihan lopettamisen kynnyksellä, vihaan työnantajaani, en varmaan ilmoita jos jään pois ja jätän vaaan puheluihinkin vastaamatta, ehkä voisi yrittää muutaman viikon saikuttaa ja viivyttää hommaa kostoksi, sitä saa mitä tilaa
Edes nyt oltuani 7 kk työttömänä ei ole tullut tuollaista oloa. Rahan takia luonnollisesti silti töihin toivon pääseväni.
Joo jos on yhden vapaa ja vielä sillä tavoin että illasta jää vapaalle ja menee vapaan jälkeen aamuvuoroon. Täysin turha vapaa.
Ei.
Töissä ei tapahdu mitään niin tärkeää mikä voittaisi vapaapäivän.
Juuri nyt, mutta olenkin saikulla, enkä voi tehdä mitään.. paitsi palstailla.
Joo jos on 3 päivännvapaa putki ja tulossa 9 päivän työputki, niin ennemmin ottaisin 3 vapaapäivästä yhden sinne ysin keskelle.
Kyllä, jos kotona on tylsää. Esim. paljon siivottavaa, laskujenmaksua ym ym.
No joskus on miehen kanssa ollut niin huonot välit, että vapaapäivät on suorastaan hirvittäneet.
Mielummin olisi ollut töissä kuin kotona. Ollaan oltu yhdessä jo 40v ja väliin mahtuu kaikenllaisia aikoja.
Mies joi aikoinaan liikkaa ja siitä tuli sanomista. Naapurit kävivät valittamassa minulle miehen tekemisistä. Silloin olisi kyllä ollut jossain muualla mielummin, kuin kotona.
Mies ollut raittiina jo yli 20v, mutta hyvin vielä muistan, miten kireä ilmapiiri kotona monesti oli tuon juomisen takia.
Joululomalla oli. Ei ollut mahdollisuuksia tehdä mitään muuta kuin olla kotona. Aikansa se toimi, oli ihanaa vaan lojua pieruverkkareissa, syödä herkkua, lukee kirjaa/tuijottaa ruudulta jotain ohjelmia. Mutta yllättävää kyllä, viimeiset lomapäivät alkoivat jo tuntua pitkiltä.
Jos on töissä tärkeä projekti, joka on aktiivisesti kehittelyssä mielessä ja haluaisi jatkaa sitä samalla höngällä. Tietäisi, että päivä olisi produktiivinen. Sen sijaan pitää tehdä jotain aivotonta. Se harmittaa.
Ei. Paitsi joskus olen harmitellut, kun töitä olisi niin paljon, että lomaa ei ehtisi pitää. Eli työt kasaantuvat ennen/jälkeen loman. Tai lomalla joutuu joka tapauksessa hoitamaan työhommia, jolloin voi tuntua, että olisi parempi suosiolla olla töissä vaikka osan päivää.