Mistä tallentava DIGIBOXI/ mitä tilalle ?
Äitini on nauhoitellut digiboxillan paljon ohjelmia ja niitä sitten katselee sitä kautta. Nyt digiboxi hajosi eikä mistään meinaa saada enää sellaista, joka nauhoitaa useampaa esim. kanavaa yhtäaikaa.
KYSYMYS KUULUU: Jos boxeja ei enää saa, niin miten tuo nykyään onnistuu vai onnistuuko mitenkään ? Itsellä kanssa nauhoitta boxi ja olen jo ihan paniikissa, että mitä sitten kun se ottaa ja hajoaa...
Kommentit (8)
Sain digiboxin, kun hankin Elisa - viihteen. Kyllä ilmankin pärjää. Katsomosta, ruudusta ja areenasta löytyy ohjelmat. Netflix täynnä elokuvia.
Omistaminen halutaan kieltää ja ihmiset ajetaan tällaisten kuukausimaksullisten palvelujen pariin. Samanlainen trendi on muuallakin.
Hanki "digitöllö" jossa on kiinteä muisti johon voit tallentaa suoraan. Digiboxit on jo antiikkia.
Mä mielelläni katsoisin myös maksukanavien ohjelmia tallennettuna ja niitä ei voi tallentaa esim. elisaviihteeseen.
Joitakin laatikkoboxeja on vielä myytävänä, mutta ovat aika simppeleitä, ei voi esim. juurikaan katsoa muita ohjelmia samalla kun tallentaa. Mutta ehkä äidillesi sellainen sopii.
Kiitos vastauksista. Onko nykyään siis ainoa mahdollisuus hankkia sellanen töllö, johon itseensä pystyy tallentaa ohjelmia ja niitä sitten katsomaan sieltä tai sitten katsoa ohjelmia Areenan, Katsomon ym. kautta (ja niitä ei voi tallentaa) ? Mä oon niin tippunu tästä kehityksestä ja tykkään niin hirveesti tosta mun digiboksista ja kaikki sujuu sinne talletellen ja sieltä katsellen niin helposti, juuri silloin kun mulle sopii.
Itse olen ajatellut tilata digiboksin täältä:
https://www.satshop.fi/best-receivers