Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mikä järki on elämässsä jos käy työssä ja kaikki rahat menee vuokraan jne?

Vierailija
04.02.2021 |

Mitä järkeä silloin on elää? yli Ulkomailla omalla alallani voisi saada jopa 35e tuntipalkkaa , Suomessa rupiset 11e/h eikä palkkakehitystä näy horisontissa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta asunto, ei vuokrassa mitään järkeä olekaan.

Vierailija
22/28 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, mutta ei siinäkään että ei käy töissä ja kaikki rahat menee vuokraan. En käy töissä ja vuokra yli 1000e kk, kuka tai mikä tämän mahdollistaa? Suomessa on aivan älyttömän korkeat asumiskustannukset sekä verot. Sinäkin mahdollistat minun ja kaltaisteni asumisen kunnan kalliissa vuokrakämpässä tuottamalla veroja valtiolle, joka sitten asumistukena kilahtaa kunnan kassaan. Asuntoni on vanha, äänieristykset olemattomat, ikkunat ja ovet olen itse eristänyt jottei lämpö karkaisi ihan niin helposti. Naapurin elämän kuulee sanasta sanaan jos haluaa. Paljon päihdeongelmaisia ja "muualta tulleita" naapureina. Nämä heittävät parvekkeeltaan roskapussit maahan, mikä puolestaan nostaa siivouskustannuksia, rottaongelmaa, ja sitä kautta vuokria joka vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta käydä kouluja. Jos olet ilman kunnon koulutusta ja osaamista missä vain, niin ei se elämä mitään kulutusjuhlaa ole.

Vierailija
24/28 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suomalaista sosialismia. Ei ole tarkoitus että sinulla olisi enempää kuin mitä tarvitset perustoimeentuloon. Suomalaiset ovat ihan itse valinneet sosialisminsa.

Vierailija
25/28 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä työssä ja missä maassa saisi jopa kolminkertaisen tuntipalkan?

Ja mikset jo muuta vaan valitat täällä?

Et ole vielä vastannut.

Vierailija
26/28 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä työssä ja missä maassa saisi jopa kolminkertaisen tuntipalkan?

Ja mikset jo muuta vaan valitat täällä?

Et ole vielä vastannut.

Se googlailee ammatteja hiki päässä.

Vierailija
27/28 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on suomalaista sosialismia. Ei ole tarkoitus että sinulla olisi enempää kuin mitä tarvitset perustoimeentuloon. Suomalaiset ovat ihan itse valinneet sosialisminsa.

Ei, vaan suomalaista sosialismia on se, että verotuksella ja muilla maksuilla yritetään varmistaa se, että korkeammista tuloista ein ole mitään hyötyä vaan että kaikille jää yhtä vähän käteen.

Vierailija
28/28 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinun estää lähtemästä ulkomaille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi