Ilkeä ja kyyninen lähihoitaja vastailee hetken kysymyksiinne!
Kommentit (109)
Millaisessa laitoksessa työskentelet?
No niin, en jaksa enää vastailla. Pitää lähteä nukkumaan että jaksaa sitä paskaa taas huomenna.
Ehkä palaan joku ilta.
Miten paljon saat palkkaa? Oletko tyytyväinen siihen?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tykkään sinusta, ei voi mitään!
Vai niin. Laitoin alapeukun.
Mutta tämä oli nyt tässä. Turha kysellä enempää, vastauksia ei tipu. Tajutkaa se!
Tuliko sinulle liian vaikeita kysymyksiä?
Lähäri katosi, koska hän ei halunnut vastata ystävällisiin tiedusteluihin alallaan rehottavista räikeistä potilas- ja oikeusturvan rikkomisista. Toivonpa sydämestäni, että tämän ketjun aloittaja saa potkut ja pa. skaa hoitoa kun itse vanhenee.
Kumpi vanhemmistasi oli vanhempi ja kumpi nuorempi sisarus?
Eikö kyynisyytesi jaksanut kannattaa sinua sen verran, että olisit vielä muutamaan kysymykseen vastannut?
Vierailija kirjoitti:
Lähäri katosi, koska hän ei halunnut vastata ystävällisiin tiedusteluihin alallaan rehottavista räikeistä potilas- ja oikeusturvan rikkomisista. Toivonpa sydämestäni, että tämän ketjun aloittaja saa potkut ja pa. skaa hoitoa kun itse vanhenee.
Nuo ei ehdi vanheta.
Et jaksanut vastata kauaa, ap. Eikö sinulla ole kestävyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ei ehdi vanheta.
Toisin on laita usein pysyvää vahinkoa potilaalle tuottavien rikosten kanssa. Sääli.
Vierailija kirjoitti:
Näytät ärsyyntyvän helposti.
Kaikkia tapaamiani kiusaajia yhdistää se etteivät kestä kiusaamista ja näkevät sitä jo tavallisissakin kommenteissa. Eräälle toistin sanasta sanaan mitä oli sanonut minulle ja juoksi itkien pois (?)
Kun joku on tullut isolle ovelle, ja infinity, jumala, NTR singularity on siinä eilisessä, hetkessä, ja huomisessa niin mitä silloin ajattelet?
Ovella joka on sieltä mistä on kaikki, ja siksi myös ei mitään.
Taakse katsoja, be aware of the great door
Olen ihan varma että Oj kiusaa nuoria harjoittelijoita. Teitä katkeria *mmiä riittää tolla alalla.
Ainoa parannus keino näille vitt....sille hoitajille, on muutama vuosi päivittäistä ha..kk aamista ja sek siä vastoin omaa tahtoa, työpaikan, lasten ja ystävien menetys. Jo alkaa löytyä nöyryyttä. Sitä odotellessa.
Montako kertaa otat kakkoseen päivässä?
Jos olisit fiksu niin mitä tekisit niillä rahoilla?
Tarviiko aivastusta pidättää pitkään, kun huoneen 5 potilaat on käännetty, ja olet jo käytävällä?