Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analysoikaa mulle tämän miehen käytös

Vierailija
03.02.2021 |

Olen tapaillut jokusen viikon erästä tyyppiä, nähty varmaan 4-5 kertaa viikossa. Mies on joka päivä yleensä edes kerran laitellut viestiä, alkuun tiheämmin, kuulumisia ja minun kuulumisia kysellyt. On kertonut tykkäävänsä ja mielestäni hänen kanssaan on ollut helppo olla. Yökyläilty ollaan jokusia kertoja. Viime yökyläily oli myös jotenkin erityisen mukava, rennon oloinen. Kovasti halusi läheisyyttä ja halusi halailla tms ja olla tyylii koko ajan kiinni.

No, sitte tyypistä ei sitte kuulunutkaan kolmeen päivään. Aattelin, että no jos ei kiinnosta, nii ei kai se mitään mulle laitakkaan, että toki harmittaa mutta turhapa tuota nyt on surra päivätolkulla. Rohkaistuin ja laitoin itse sitten viestiä hänelle, että ”mites menee?” Ja sain todella oudon viestin, että ”Olimpa laittamassa just sulle viestiä! Kiva ku kysyit. On vähän paha olla ja tuntuu et täytyy nyt vähän ottaa rennommin ja miettiä asioita ja huilahtaa. Palataan viikonloppuna ❤️”

Alkuun mua vähän huvitti, että mikä vastaus toi on olevinaan. Kysyin, että liitynkö minä tohon ni se sano tyylii paril sanal ”et liity. muut jutut ahistaa”

No sanoin et, no palaillaan myöhemmin.

Vaihtoehdot siis:

A) onko mies oikeasti jotenkin ahdistunut?
B)pitääkö mua löysässä hirressä?
C) haluaa vaan pussypussy?
D) mikä vastaus tuo on? 😃

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, B ja C kaikki

Vierailija
2/13 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua suhteen loppumiseen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syy ei olisi se, mitä hän sanoi sen olevan?

Mun yksi exä oli sellainen, että jos hänellä oli jokin ahdistus tai ongelma (minuun liittymätön), hän vetäytyi suurin piirtein niin pitkäksi aikaa, että oli saanut käsiteltyä asian.

Vierailija
4/13 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Kiva ku kysyit, viittaisi siihen, että oikeasti odotti viestiä. Myöskin palataan vkonloppuna ja sydän on siihen suuntaan, että ellei ole ihan Uuno, niin pistä sille perjantaina viesti.

Vai tykkäätkö sä siitä miehestä? Jos haluat vaan juoksuttaa perässäsi, niin voithan helposti päästää irtikin.

Vierailija
5/13 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

B, C ja A. B siksi koska vastaukset kuulostavat löysässä hirressä pitämiseltä, ei ole Selkeä ja positiivinen vastaus sinua kohti. Vaikka mieheltä olisi kuollut sukulainen ja ahdistaisi, jokainen ymmärtää että jos kiinnostaa, niin se ilmaistaan selkeästi. Varsinkin jos olisi aidosti kiinnostunut, ihastunut ja ei halua menettää. Ota selvää somesta onko miehellä joku toinen (avovaimo), vai mitä peliä tuo on. Ehkä häntä ei sitten kiinnosta? Viestiminen kävi ylivoimaiseksi, uuvutti? Pitäisikö sinun kaivaa joku toinen mies esiin.

Vierailija
6/13 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota sua oleen löysässä hirressä.

Oma vikasi joka sekunti jonka paskaan tuhlaat.

Vierailija
7/13 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuo, et ite oon ollu aivan lääpälläni tuohon tyyppiin, ja yleensä ihastuneena haluan edes yhen viestin päivässä verran kuulla,

miten toisella menee ja milloinko seuraavan kerran nähtäisi tms. Vaikka itellä olisi vaikka huono päivä tms, todella kiire töissä tai arjessa, nii kyllä se toinen silti mielessä pyörii, ja koskaan ei oo niin kiire, ettei voisi yhtä viestiä laittaa.

Jotenki sit itteä mietityttää, että onko mies musta kovinkaan kiinnostunut, jos kolmeen päivään ei vaivaudu mitään viestiä laittamaan, etenkin kun ennen kyllä ahkerammin laittanut joka päivä jotain. Sit kuitenki aika tollanen ympäripyöreä vastaus, jotenki sellanen olo, et laittoi sellasen viestin, minkä mä haluisinkin kuulla, esim ”olimpa just laittamassa viestiä” hmm, no, niinkö? Ja sydänten kera. Vähän sellanen fiilis, ettei nyt oikein kiinnosta, mutta hyvä se on joku olla jo tylsyys iskee.

Vierailija
8/13 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viikonloppuna se selviää mutta ei se mitään sydämiä laittelisi jos ei tykkäisi. Viesti olisi muutenkin varmasti ollut kylmempi. Pidä vaan huoli että saat kunnon vastauksen tälle käytökselle niin ei tarvi uudestaan ihmetellä jos tulee tilanne päälle.

Vierailija
9/13 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti mies kohta 60. T. Ap

Vierailija
10/13 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni feministeille, on ke sikoja.

Vierailija
11/13 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko nyt niin, että et itsekään laittanut viestiä kuin vasta 3. päivänä?

Itse epäilisin työstressiä. Jos mies ei ole töissä, ongelmia lasten äidin kanssa. Jos ei ole lapsia, rahahuolia. Jos ei ole rahahuolia, vanha äiti on sairastunut. Jos äitiä ei enää ole niin tässä tapauksessa epäilisin, että ahdistuksen syy olet sinä.

Vierailija
12/13 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laitoin itse viestiä, samana päivänä ku lähdin sieltä. Kyselin päivästä, vastaili kyllä heti, muttei mitään jatkokysynyt tms. Sitten en laittanut mitään, aattelin että kylläpä hän laittaa, mutta meni kolme päivää, eikä mitään laitellut.

Ollaan lapsettomia sinkkuja molemmat.

Vierailija
13/13 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo viestiäkään kuulunut edelleenkään.

Oikeesti, miksei miehet ymmärrä, että naiselle on paljon helpompi saada ne pakit suoraan, ja sanoa, että ei nyt vaa kiinnosta. Siitä pääsee ohi jo iltapäivässä ja elämä jatkuu. Sitä muisteleekin tollasta tyyppiä rehtinä miehenä ja vuosienkin päästä uskaltaa vaikka morjestaa.

Tällainen ghostaaminen saa pähkäilemään, mitä tein väärin, olinko liian innokas/liian etäinen, olisiko pitänyt jättää tekemättä noin ja näin. Vaikka tiedän, että turhaa on märehtiminen. Tollasen tempun kun tekee, muistaa tulevaisuudessakin vaikka jos kaupassa näkee, että ”tossa se menee se ghostaaja, älä kato sinne päinkään”

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan