Suomen karmeimmat räkälät
Missä käymässäsi baarissa Suomessa on ollut rankin ja "juurevin" meno?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Satulinna Espoon Kirstinmäessä. Varmasti ette löydä parempaa tai siis kaameampaa.
Tuolla alueella siis kuvattiin Jakomäki elokuva, kun Jakomäki olikin liian siisti paikka elokuvan tekoon.
Joku räkälä minkä nimeä en muista Turun Pansiossa joskus 25 vuotta sitten oli aika mielenkiintoinen kokemus stadilaiselle 😳
Ravintola Koivukylän Keisari joskus.
Helsingin malminkartanossa aseman vieressä joku paikka. En muista nimeä mutta kaikki tunnistanee.
Satulinnassa saa erinoamista espressoa!
Espoon keskuksen Mummon tupa. Yllämainitussa Satulinnassa oon myös käynyt ja sehän on Mummoon verrattuna ihan normaali.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin malminkartanossa aseman vieressä joku paikka. En muista nimeä mutta kaikki tunnistanee.
Maltsussa oli joskus upeasti nimetty Peräbaari.
Leppävaarassa ”vanhalla” puolella heti juna-aseman lähellä. Aivan järkyttävä. Nimeä en muista, käännyin ovelta pois kun jurrissa olevat työkaverit sinne menivät.
Oulun Tuirassa oli ennen Cafe Valmeri niminen mesta.
Ei koskaan tullut käytyä, mutta poliisit hakivat sieltä säännöllisesti etsintäkuulutettuja.
Pahoinpitelyjä, pari tappoa ym. alamaailman juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Espoon keskuksen Mummon tupa. Yllämainitussa Satulinnassa oon myös käynyt ja sehän on Mummoon verrattuna ihan normaali.
Tuohan kuulostaa nimen perusteella joltain eläkeläisten ompelukerholta :D
Kyllä se keskikalja kuppila siinä Kontulan ostarilla on jotain extremeä. Kerran piti metrolle juostessa vessassa päästä käymään, mutta etsin sillekin suosiolla luonnon helmasta mielummin paikan ja menin sitten myöhemmällä vuorolla. Tuolla ostarilla olen kolme kertaa elämäni aikana käynyt ja jotenkin puistattaa koko paikka.
Lappeenrannassa Bar Totem. Tai vastaava. Opiskellessa kerran eksyin. Ei tarvinnut yrittää toista kertaa. Toinen yhtä hirveä noilta ajoilta Lucky Monkeys tms.
Lahdessa Tirra oli ennen toiselta nimeltään kuoleman odotushuone, mutta nythän se on uudistettu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se keskikalja kuppila siinä Kontulan ostarilla on jotain extremeä. Kerran piti metrolle juostessa vessassa päästä käymään, mutta etsin sillekin suosiolla luonnon helmasta mielummin paikan ja menin sitten myöhemmällä vuorolla. Tuolla ostarilla olen kolme kertaa elämäni aikana käynyt ja jotenkin puistattaa koko paikka.
Kerran tuolla ostarilla makasi joku nainen alapää paljaana lettu levällään ja kusi siihen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran tuolla ostarilla makasi joku nainen alapää paljaana lettu levällään ja kusi siihen paikkaan.
Oh god..
Vierailija kirjoitti:
Joku räkälä minkä nimeä en muista Turun Pansiossa joskus 25 vuotta sitten oli aika mielenkiintoinen kokemus stadilaiselle 😳
Navigare?
Alan mesta, Vallila
Syntipukki, Kallio
Vierailija kirjoitti:
Wenla? Joo kova oli meno yöaikaan Kontulassa..
Satulinna Espoon Kirstinmäessä. Varmasti ette löydä parempaa tai siis kaameampaa.