Mistä tiedät tulleesi vanhaksi?
- kaupan kassa teitittelee on se ensimmäinen merkki
Kommentit (30)
Toissapäivänä. 1.2. maksettiin ensimmäinen eläke.
😉
Kun huomaat ajattelevasi "ei minun nuoruudessani" jostakin... XD
Kun entiset heilat tulee rollaattorilla vastaan.
Ei tahdo päästä enää lattialle istumaan. Polvillaan olo on kauheaa, sattuu polviin.
Ihan viimeisimmäksi lapset ihmetteli harmaantuvia hiuksia. Valokuvissa on joku vanha nainen, vaikka pitäisi olla minä.
Se hetki kun, hopeaketulla ei seiso ja koloon on mahdoton ängetä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei jaksa kiinostaa.
Juu tuokin.
Olen Antti Häkkäsen kanssa samaa mieltä asioista.
Kun ei enää kiihotu, ja jos kiihottuu, sitä tapahtuu erittäin harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Se hetki kun, hopeaketulla ei seiso ja koloon on mahdoton ängetä.
Kenkälusikka
Koko ajan enemmän ja enemmän harmaita hiuksia. Alaselkä kipeytyy lähes tyhjästä. Alan olla työpaikalla kauiten talossa ollut (14 v).
En tunne yhtään näyttelijää enkä artistia. En ole noita nimiä ikinä kuullutkaan.
- kun jouduin selittämään teini-ikäisille, kuinka lankapuhelimella soitettiin ja miten esim Nokian 3310:llä kirjoitettiin tekstiviestejä
- kun huomasin, että perjantai-ilta on viikon paras ilta siksi, että vaihdan lakanat joka perjantai ja ah sitä tunnetta kun niihin lakanoihin illalla pujahtaa <3
Tässä nyt pari.
En tunne nykyajan julkkiksia. Innostun enemmän viherkasveista kuin bilettämisestä. Viihdyn luonnossa enkä kaupungilla. Aamut on parhaita, illalla haluan ajoissa nukkumaan. Oma, seura, paras seura.
on joko nälkä tai jano tai pitää päästä vessaan. saa kukkakortteja synttärinä. ei tälläisiä ongelmia ollut 15 vuotiaana.
Kun menet lääkäriin ja se on nuorempi kuin sinä.
Ja portsari rouvittelee.