Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisleski neiti?

Vierailija
03.02.2021 |

On. Koska jos hän avioituu uudestaan, se olisi muuten rikollista, jos rouva menosi toisen kanssa naimisiin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Enkä koskaan kyllä ole törmännyt sellaiseenkaan että keski-ikäistä naimatonta naista kutsuttaisiin neidiksi, on hän sitten ollut naimisissa tai ei.

Höhh hahh ! No ei todellakaan 40- 50 v sinkkua kutsuta kenenkään rouvaksi!!! Hahah . Mitä?! Isänikö rouva minä muka olisin??

Miten sulle tuli edes isä mieleen? :D

Siis itse olen eniten törmännyt käytäntöön jossa varttuneempi nainen on rouva ihan ikänsä puolesta. Neiti-nimitys on varattu nuoremmille sinkuille. Suomessa ei taida olla niin tarkkaa perinnettä näiden suhdenimitysten kanssa muutenkaan. Tai näin olen itse asian kokenut.

Koska joka perheessä on vain yksi rouva " Sukuniminen". Tytär ei voi olla isänsä rouva, vaan äiti on!

Mikä tämä isäjuttu nyt siis on? Suomessa ei kukaan voi mennä isänsä kanssa naimisiin.

Mä en nyt puhu siitä että perheessä on rouva Virtanen 56 v ja rouva Liisa Virtanen 18 v. Vaan että jos leidille on kertynyt ikävuosikymmeniä vaikkapa kuusi, niin useammin hänestä puhutaan rouvana kuin neitinä. Eikä ketään kiinnosta siinä tilanteessa hänen naimatilanteensa.

Vierailija
22/26 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva, tai "eronnut". Neidiksi ei kukaan enää muutu naimisiin mentyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki on neiti, jollei ole vihitty avioliittoon.

Ei ole neiti jos on jakanut perää.

Vierailija
24/26 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Enkä koskaan kyllä ole törmännyt sellaiseenkaan että keski-ikäistä naimatonta naista kutsuttaisiin neidiksi, on hän sitten ollut naimisissa tai ei.

Höhh hahh ! No ei todellakaan 40- 50 v sinkkua kutsuta kenenkään rouvaksi!!! Hahah . Mitä?! Isänikö rouva minä muka olisin??

Siis itse olen eniten törmännyt käytäntöön jossa varttuneempi nainen on rouva ihan ikänsä puolesta. Neiti-nimitys on varattu nuoremmille sinkuille. Suomessa ei taida olla niin tarkkaa perinnettä näiden suhdenimitysten kanssa muutenkaan. Tai näin olen itse asian kokenut.

Koska joka perheessä on vain yksi rouva " Sukuniminen". Tytär ei voi olla isänsä rouva, vaan äiti on!

Voi olla Rouva Aivokääpiö.

Vierailija
25/26 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä isäjuttu nyt siis on? Suomessa ei kukaan voi mennä isänsä kanssa naimisiin.

Mä en nyt puhu siitä että perheessä on rouva Virtanen 56 v ja rouva Liisa Virtanen 18 v. Vaan että jos leidille on kertynyt ikävuosikymmeniä vaikkapa kuusi, niin useammin hänestä puhutaan rouvana kuin neitinä. Eikä ketään kiinnosta siinä tilanteessa hänen naimatilanteensa.

Juu, nimenomaan Suomessa ei voi tytär mennä isänsä kanssa naimisiin. Lähes kaikissa muissa maissa sensijaan voi mainiosti. Hyvin yleistä.

Vierailija
26/26 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, nimenomaan Suomessa ei voi tytär mennä isänsä kanssa naimisiin. Lähes kaikissa muissa maissa sensijaan voi mainiosti. Hyvin yleistä.

Taidat olla jossain mössöissä. Mä nyt vaan ihmettelin että miksi täällä yksi (sinä?) hokee jatkuvasti olevansa isänsä rouva. Kenelle tuollainen tulee edes mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi