Venäjän Sputnik-rokote saattaa saada myyntiluvan Suomessa!
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/c458fa0b-7973-4b25-b205-7fb4dad4…
Kannattaisiko jo palstan venäjävastaisten änkyröiden lopultakin myöntää, että Venäjällä on todella kovan luokan tieteellistä osaamista, kun ovat kehittäneet koronarokotteen, josta länsimaatkin ovat kiinnostuneita.
Kommentit (76)
Ei olisi jonoa sillä tiskillä. Eihän se kama kelpaa venäläisillekään.
Minä otan mieluummin Sputnikin kuin Astra Zenecalin rokotteen, jonka teho on puolet pienempi.
Minäkin ottaisin sputnikin ihan mielelläni. Kelpaa kyllä yli 90% suoja.
Ottaisin myös Sputnikin, se on hyvä tuote.
Todennäköisesti yhtä toimiva kuin venäläinen perseensuristin. Meinasitko ostaa.
Siis rokotteen. Suristin sulla taitaa jo olla.
Ei saa,
Hiljaa siellä Pietarissa nyt, jos ei ole mitään hyvää kerrottavaa demokratian etenemisestä.
Eikös jotkut hyppineet Venäjällä ylimmästä kerroksista alas, kun saivat Sputnikkia ?
Minä oon ennen ilman rikoksista.
Vierailija kirjoitti:
Se ei olisi missään vaiheessa varsinaisesti yllätys, että Venäjän tieteen taso on mailman huipulla.
On se. Näkeehän sen hyvin esim. dopingkäryistä.
Pietarista tulee vinkkejä näköjään 🤭
Ei kiitos missään tapauksessa en tuota huoli.
Erota nesiksi Puttevastaisuus ja Venäjävastaisuus ennenkuin tulet hurraamaan sieltä Leningradista!
On monta oppituntia vielä käymättä propakoulussa.
Ennemmin otan koronan kuin venäläisen rokotteen. Mikään, siis MIKÄÄN venäjältä tullut ei ole hyvää.
Ai ei kelpaa Sputnik? Jo on ääni muuttunut kellossa kun vielä hiljattain "kulkutautimyönteiset" olivat suurinpiirtein mt-ongelmaisia hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Se ei olisi missään vaiheessa varsinaisesti yllätys, että Venäjän tieteen taso on mailman huipulla.
Ja kuinkas monta venäläistä urheilijaa on jäänyt kiinni? Huonot on aineet.
Juu, ihan saapi olla Sputnikki kaapissa. Meikää ei sillä tökitä.
Mieluummin sairastan koronan.
Vierailija kirjoitti:
Minä otan mieluummin Sputnikin kuin Astra Zenecalin rokotteen, jonka teho on puolet pienempi.
Jokos diktaattori Putin on tätä hienoa läähettä ottanut?
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin otan koronan kuin venäläisen rokotteen. Mikään, siis MIKÄÄN venäjältä tullut ei ole hyvää.
Niin totta !
Saavat lahjoittaa miun Sputnik piikin vaikka Pohjois-Koreaan