Aikuisten käytöstapakouluttajat
Käytöstapakouluttajat!
Mistä tätä sakkia sikiää, joka yrittää hallita toisia aikuisia ihmisiä ohjeistamalla koko ajan hyvin alentuvaan sävyyn miten pitäisi olla ja käyttäytyä, vaikka itse käyttäytyy samaan syssyyn kuin kuningas ja porsas? Just seurasin kaupassa, kun joku ukko komenteli vaimoaan tosi halventavaan sävyyn ja teki mieli karjasta et pitäis itte päänsä kiinni, sen oma touhu on vain noloa. Hirveää räksytystä koko sen ajan mitä olivat liikkeellä, ja nainen vain näytti kärsivän hirveästi kun äijä nalkutti koko ajan "Miks oot ton näkönen, älä räplää kännykkää, tee nyt xxxx tilaa, älä oo tollanen, kävele suorassa, älä puhu tohon sävyyn, voitko kattoo miten mulkoilet muita ihmisiä, älä teesitätätä.." ja tajusin että tää kävi mulla tunteisiin just siksi et mun eks oli tätä samaa lajia. Hirveät kierrokset koko ajan kaikesta mitä tein tai jätin sanomatta ja kauheaa alentuvaa ohjeistusta, että varmasti kaikki kuulevat ja huomaavat. Samaten hirveä nolaamisentarve, mikä teki kaikista julkisista tapaamisista kauhean vaikeita, koska ikinä ei tiennyt milloin räjähtää. Parhaimmat paikat vetää kunnon käytöstapakoulutuskilarit olivat mm. sukulaislapsen ristiäisissä ja kaduttaa vieläkin etten jättänyt koko jätkää sinne muhimaan omissa kiukuissaan.