Koronatesti pitäisi olla ihan kaikille pakollinen, jotka menee lääkäriin tai sairaalaan
Meni sinne sitten mistä syystä tahansa. Kieltäytyminen olisi peruste pitää henkilö sairaalassa tahdonvastaisesti kunnes suostuu testiin tai sitten testi tulisi ottaa väkisin. Tässä tilanteessa ihmisellä ei kuulu olla kehollista koskemattomuutta.
Kommentit (4)
Hae apua ahdistukseesi mielenterveys ammattilaisilta - nyt olet väärässä foorumissa. Toimi pian, iltaan mennessä itsetuhoisuus voi olla tapissa, etkä ehdi pelastaa itseäsi!!
Tästä tulisi hauskaa. Käyn äitipolilla ja labrassa kerran viikossa ja jos jokainen koronatesti maksaa sen vähän yli 150 e, niin minusta tulisi yhteiskunnalle kuukaudessa 1200 euron lisälasku. Eikä koronatesti edes estä minua sairastumasta tai tartuttamasta.
Olen diabeetikko ja käyn sairaalassa kerran viikossa hoidattamassa säärihaavaani, hoito on jatkunut jo 4kk. Menen taas huomenna. Käynkö koronatestissä samalla? Nuija.
Mä käyn lääkärissä joka kuukausi 1-2 kertaa ja fysioterapiassa kerran viikossa vaikean jalkavamman takia. Näillä kritereillä ei pääse koronatesteihin. Harmittaako, ap?