Olen viestitellyt uuden tuttavuuden kanssa, eikä hän usko että olen yh....
Otsikossa tuo jo tulikin. Olen puhunut, että edellisestä suhteesta on lapsi syntynyt eikä miestä omien sanojen mukaan haittaa. On itse lapseton. Emme ole (vielä) tavanneet kyseisenmiehen kanssa, pelkästään viestejä vaihdeltu. Nyt hän on alkanut vaatimaan lapsestani kuvia, koska ei muutoin usko minulla sellaista olevan. Ajattelin, että tavatessamme voisin näyttää lapsestani kuvia. Jotenkin ahdistaa ja säikähdin näitä vaatimuksia, koska en loppujen lopuksi voi tietää, minkälaisesta ihmisestä on kyse.
Mitä osaisin sanoa hänelle? Että en laita kuvia melkeinpä puolituntemattomille? Vai juoksenko vain karkuun? Olisi siltä osin harmi, koska tuntui että tästä jutusta voisi tulla jotain:(
Kommentit (4)
Ei ole normaali vaatimus ja perustelukin ontuu. Miten kiva todistaisi mitään. Äkkiä eroon moisesta.
En jatkaisi sellaisen kanssa, jonka mielestä minä lähtökohtaisesti olen valehtelija.
Enpä usko että tämäkään aloitus on totta.
Vierailija kirjoitti:
En jatkaisi sellaisen kanssa, jonka mielestä minä lähtökohtaisesti olen valehtelija.
Enpä usko että tämäkään aloitus on totta.
Voi kunpa ei olisi totta! Mutta ikävä kyllä on.
- Ap
Karkuun. Miksi ihmeessä ei usko, tosi omituista että luulee jonkun valehtelevan tuollaisesta.