Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitteko miehelle

Vierailija
02.02.2021 |

Jos olisitte vaivalla tehneet miehenne lempiruokaa yllätykseksi ja sitten hän tokaisisi, että hänen äitinsä tekee parempaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska en ole mikään mahtava kokki joten mies olisi varmaan oikeassa.

Vierailija
2/14 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta olen jo tottunut miehen suoriin töksäytyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että aijaa, käskeppä mamman laittaa reseptiä tulemaan jos ei mun tekemä kelpaa. 😃

Vierailija
4/14 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, mutta mies ei enää koskaan söisi haarukallistakaan mitään tekemääni ruokaa. Törppö ruokkikoon itse itsensä.

Vierailija
5/14 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En loukkaantuisi, mutta mies ei enää koskaan söisi haarukallistakaan mitään tekemääni ruokaa. Törppö ruokkikoon itse itsensä.

Näin se juuri menee. Jos toinen on niin poikkeuksellisen ystävällinen, että tekee ruokaa, siitä ollaan kiitollinen ja se kiitollisuus osoitetaan kaunein sanoin ja vastapalveluksin. Ei valmiiseen pöytään astuminen ole mikään itsestäänselvyys. 

Vierailija
6/14 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se juuri menee. Jos toinen on niin poikkeuksellisen ystävällinen, että tekee ruokaa, siitä ollaan kiitollinen ja se kiitollisuus osoitetaan kaunein sanoin ja vastapalveluksin. Ei valmiiseen pöytään astuminen ole mikään itsestäänselvyys. 

Juurikin näin, iippumatta siitä onko tarjottu ruoka hyvää vai ei, ja tekeekö joku jossain parempaa. Käytöstavat ja kohteliaisuus kunniaan.

4

Vierailija
7/14 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet jo niin kauan yhdessä, että mies on syönyt enemmän minun tekemiä ruokia kuin äitinsä tekemiä, joten meillä tuo menisi varmaan niin päin, että mies sanoisi äidilleen minun ruokien olevan parempia.

Tosin ei hän sano. En voisi koskaan edes kuvitella miehen sanovan jotain noin typerää. Niinpä En osaa oikein edes miettiä miten reagoisin, jos tuollainen möläytys olisi tullut. Varmaan nauraisin makeasti ja sanoisin, että herra on hyvä ja painuu sitten äiteensä luokse.

Vierailija
8/14 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
9/14 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei sanoisi tuollaista, mutta exäni olisi voinut sanoakin. Silloin olisin varmaan napannut lautasen hänen edessänsä pois, kipannut sen kompostiastiaan ja siitä lähtien En olisi hänelle ruokaa tehnyt, enkä edes keittänyt kahvia tai tehnyt muutakaan mukavaa.

Vierailija
10/14 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä minä söisin mielummin jotain Saarioisen spagettisörsseliä. Se on kuitenkin äitien tekemään ruokaa.

Vierailija
11/14 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutista, kannattaisko opetella kokkaamaan? taas on pyhää av-mammaa niin kovin loukattu.

totuus ottaa koville 

Vierailija
12/14 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän loukkaisi, jos sanoisi, että ex oli parempi sängyssä.

Vierailija
13/14 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toi olisi ainoa asia mitä koko asiasta kommentoisi niin kyllä varmaankin loukkaantuisin. Saisi se nyt saatana huomioda mun vaivannäön jotekin.

Vierailija
14/14 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masterchefiä on loukattu. Poliisit, palokunta, yhteiskunta apuun nyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme