Ei pysty katsomaan Bridgertonia koska tuo nainen on niin ärsyttävän näköinen
Siis Phoebe Dynevor... Miten voikin olla niin ärsyttävä naama. Muilla sama ongelma?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Miltä näyttää alasti?
Onko hyvät tissit?
Pikkuruiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Minä en pystynyt katsomaan, koska se oli aivan käsittämätöntä kurapaskaa.
Ei sitä kevyttä hömppää itseään sivistääkseen katsotakaan :D Joskus on kivaa laittaa aivot narikkaan ja nauttia maisemista. Mukavan tummista maisemista...
Ei vihteen tarvitsekaan sivistää, mutta ei se siitä huolimatta saa täysin aivotonta ja surkeasti käsikirjoitettua sekä näyteltyä kurapaskaakaan olla.
Se k sikohtaukset oli kiusallista katsottavaa, kaikki se suun aukominen... Simon on kuuma, paitsi leveästi hymyillessään tai juuri s ek sikohtauksissa ilmeillessään lämpö suorastaan romahtaa.
Oli kyllä niin surkea käsikirjoitus, että teki tosi tiukkaa katsoa. Varsinkin tämä pääosan nuori romanttinen sankaritar oli puistattavan huono. Hänen hahmostaan oli kirjoitettu nykyaikainen tyttö, joka oli absurdia periodisarjassa ja teki tarinasta täysin epäuskottavan. Ihan nätti nainen mielestäni kyllä, mutta surkeaa ylinäyttelyä ei pystynyt katsomaan.
En ole katsonut (ei kiinnosta), mutta jossain Ildarissa näin kuvan tästä naisesta ja todella oli raivostuttavan ärsyttävän näköinen naama. En ymmärrä kyllä miehenkään hehkutusta, kaukana miehekkäästä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama Keira Miten tämä kirkoitetaan-nithlyen, kanssa
Tämä!! Niin outo suu ja leuka, en tajua miten joku pitää sitä kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se törröhuuli-ilme, joka paljastaa ylähampaat, ja on kai olevinaan seksikäs ja flirttaileva... Puistatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se törröhuuli-ilme, joka paljastaa ylähampaat, ja on kai olevinaan seksikäs ja flirttaileva... Puistatus.
Kyllä! Unohtui mainita tuo
Vierailija kirjoitti:
Keira Knightley on ihana. Emma Stone myös.
Knithley on liian laiha ja näyttää siltä että syö sitruunaa koko ajan.
Lisäksi alaleuka on aivan liiiiiiian iso.
En todellakaan katsonut sen tähdittämää pride & predjudisea. Huhhuh, sehän oli ihan laiheli siinä Eliza Bennetillä oli lihaa luiden päällä ja älyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keira Knightley on ihana. Emma Stone myös.
Knithley on liian laiha ja näyttää siltä että syö sitruunaa koko ajan.
Lisäksi alaleuka on aivan liiiiiiian iso.
En todellakaan katsonut sen tähdittämää pride & predjudisea. Huhhuh, sehän oli ihan laiheli siinä Eliza Bennetillä oli lihaa luiden päällä ja älyä.
Minusta -anteeksi- mutta hän näyttää jotenkin teennäiseltä kehitysvammaiselta irvistyksineen.
Itse asiassa Keira knighltleystä tulee mieleen kuin hänellä olisi jotain purentaongelmaa/ongelmia suussa. Häiritsee kokoajan kun katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat, en oikein pysty katsomaan mitään Keiran elokuvia. Hänen maneerinsa on "silmien seilaaminen" eikä hän mielestäni ole hyvä näyttelijä. Keira on kaunis, mutta jotenkin hengetön. Onneksi Ylpeys ja ennakkoluulon BBC-versio (Firth & Ehle) on tyrmäävä verrattuna muihin. Keiran kiemurtelu omassa versiossaan ei pääosaan sopinut.
Näyttää lapselta. Ei mitään karsismaa.