Iso rintainen nainen jonka mielestä naisen täytyy olla ylpeä isoista rinnoistaan.
Onko rinnat sellaisen ainoa asia josta oikeastaan voi olla ylpeä. Vai miksi juuri isot rinnat.
Kommentit (32)
Jokainen saa olla ylpeä mistä vaan kehonosastaan. Olen ylpeä C-kupin tisseistäni. Ovat terveet ja kivannäköiset.
"Ainoa asia"?
No ilmeisesti jonkun pissiksen aivoissa. Provo.
Iso rintainen vs. isorintainen.
Eli kumpi?
Isorintaisen mielestä yleensä isot tissit vain haittaa elämää.
Pienirintaisen mielestä yleensä isotissinen on ylpeä rinnoistaan.
Ja nämä ajatusmaailmat ei koskaan kohtaa.
Tykkään kyllä isohkoista rinnoistani. Niillä olen saanut paljon positiivista huomiota miehiltä. On kiva kääntää päitä ja saada miehet kiihottumaan :) Jotkut naisetkin ovat kyllä kehuneet seksikkäiksi.
Yhtä paljon kuulee näitä "minulla on pienet rinnat ja ylpeä niistä". Enpä oikein usko kellekään heistä ne rinnat ovat ainoa asia mistä olla ylpeitä.
Itselläni on isohkot rinnat enkä ole niistä ylpeä, mutta en halua niitä vihatakaan vaan ihan vain annan olla mitä ovat. Suosittelen muillekin.
Täällä yksi D85, ihan kivat pyöreät ja sievät ovat, mutta en sanoisi olevani niistä juuri 'ylpeä'. Niistä on aika paljon vaivaakin kun puseron ostossa saa juosta ympäriinsä, kerran ostin äitiyskoon ja sitä puseroa käytinkin sitten jatkuvasti kun oli niin mukava päällä, nappirivi etumustassa pysyi hienosti kiinni eikä syntynyt mitään noloja aukkoja. Täytyisikin tehdä sama temppu uudestaan.
Muutenkin tuntuu aina tyhmältä kun kuulee jonkun kehuvan jonkun ulkonäköä tms (jopa omaansa), ikään kuin asianomainen olisi tehnyt asian hyväksi jotain. Sellainen pärstä on kuin on syntyessä sattunut saamaan, miten siitä voi olla 'ylpeä' tai pitää sitä erityisen kehumisen aiheena.
On ne semmoset, joilla saa tarvittaessa miehiä, mutta enempi käytän miesten kiusoitteluun. Annan ymmärtää, mutta en anna.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kyllä isohkoista rinnoistani. Niillä olen saanut paljon positiivista huomiota miehiltä. On kiva kääntää päitä ja saada miehet kiihottumaan :) Jotkut naisetkin ovat kyllä kehuneet seksikkäiksi.
Sama tilanne D75, pidän niistä ja on se ihan kiva kun miehet hakeutuvat kyllä juttusille ahkerasti. Pidän myös, naiset usein vaan ovat katkeria, kuten vaikka töissä.
Oikeinkirjoituksesta voisi olla ylpeä, mutta sitä ap ei osaa.
Raskaus- ja imetysaikana oli kamalaa ne isot tissit. Näytin ihan joltain matamilta. Onneksi kutistuivat taas normaaleiksi. Eli en kyllä tykännyt itse ollenkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne D75, pidän niistä ja on se ihan kiva kun miehet hakeutuvat kyllä juttusille ahkerasti. Pidän myös, naiset usein vaan ovat katkeria, kuten vaikka töissä.
Tsemppiä vaan ratsastuksessa tai balettitunneilla noilla rinnoilla. Ei sua kukaan liikunnasta pitävä kadehdi, vaan säälii kaikesta siitä, mistä jäät paitsi. Isorintaisella on myös suurempi rintasyöpäriski.
Minäkin olen ylpeä tisseistäni. Käteen sopivat C-kupit eivätkä roiku yhtään, vaikka ikää on yli 50 ja näillä on imetetty noin 7 vuotta elämästäni. Upeat! Sitä paitsi herkin osa kehoani. Tunnen kaikki tunteeni rintojen kautta :)
Kuka sellainen on, tunnetko jonkun? Ihan että "pitää" olla ylpeä? Minä en tunne.
Jokainen voisi yrittää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, vaikkei se monellekaan ole helppoa.
*isorintainen*
Kunhan pidätte ne lollot piilossa, ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä vaan ratsastuksessa tai balettitunneilla noilla rinnoilla. Ei sua kukaan liikunnasta pitävä kadehdi, vaan säälii kaikesta siitä, mistä jäät paitsi. Isorintaisella on myös suurempi rintasyöpäriski.
No minua ei ainakaan kiinnosta urheilu paskan vertaa. En koskaan rehki. Siksi olenkin niin hyvin säilynyt
N52
Hmm, miksi "ylpeä" tulkitaan jotenkin negatiivisena, "tyytyväinen" sitten..Jotenkin huokuuko sellainen ettei saisi olla täysin tyytyväinen vartaloonsa ja kehonkuvaansa (tai vaikka juuri rintohin).. vaan luikerrella jossain huonon itsetunnon vesistössä ja halu korjata ja häpeillä sitä? Hyvä itsetunto on musta ihan tervettä..ei tietysti ylitse vuotava itsekkyys/itsevarmuus.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi D85, ihan kivat pyöreät ja sievät ovat, mutta en sanoisi olevani niistä juuri 'ylpeä'. Niistä on aika paljon vaivaakin kun puseron ostossa saa juosta ympäriinsä, kerran ostin äitiyskoon ja sitä puseroa käytinkin sitten jatkuvasti kun oli niin mukava päällä, nappirivi etumustassa pysyi hienosti kiinni eikä syntynyt mitään noloja aukkoja. Täytyisikin tehdä sama temppu uudestaan.
Muutenkin tuntuu aina tyhmältä kun kuulee jonkun kehuvan jonkun ulkonäköä tms (jopa omaansa), ikään kuin asianomainen olisi tehnyt asian hyväksi jotain. Sellainen pärstä on kuin on syntyessä sattunut saamaan, miten siitä voi olla 'ylpeä' tai pitää sitä erityisen kehumisen aiheena.
Sullahan on niin iso ympärysmitta, että et ole edes niin isorintainen. Jos laihduttaisit koosta L S:ään niin näkisi, mikä on oikea rinnankoko.
Minä olen ylpeä suonikohjuttomista ja tyylikkäistä pohkeistani, hyvästä ihostani, toimivista nivelistäni, hyvästä näöstä ja kuulosta, sopivan kokoisista ja toimivista lihaksistani. Tässäpä muutama esimerkki.
Olen iso rintainen ja ajattelen että ihmisen on oltava tyytyväinen toimivaan kehoonsa, voin olla iloinen rinnoistani, koska ne ruokkivat vauvani 2x puoli vuotta täysin ja vielä reilut puoli vuotta osin eli yhteensä noin 3 vuotta.
Ylpeä en ole, luojan luomat kun rintani ovat. Ylpeä on aika negatiivinen sana, minun sanavarastossani, mutta salaa voin jostain tekemästäni olla ylpeä.