Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

WhatsApp-ryhmien synkronointi uudessa puhelimessa

Leenaqqq
02.02.2021 |

Meillä on 4 hengen kaveriporukalla ollut Whatsapp-ryhmä yli 6 vuotta.

2pv sitten yksi ryhmäläisistä jätti ryhmän. Sanomatta ensin mitään, miksi näin tekee. Kysyin siitä häneltä tänään, ja vastaus oli, että hänellä "on uusi puhelin, joka ei ole synkronoitu WhatsAppin kanssa, joten hän aloittaa nyt puhtaalta pöydältä". Puhelinnumero ei ole vaihtunut.

Ryhmälle kuitenkin näkyy viesti "XX on lähtenyt ryhmästä", eikä sitä näkyisi ellei hän olisi itse aktiivisesti ryhmästä lähtenyt, eikö..? Vai voiko tuo viesti näkyä jonkun synkronointi-ongelman takia?

Kahdella ryhmäläisellä on ollut keskinäistä kärhämää, jonka kumpikin kieltää. Itse asianomaiset tuntevana ajattelen, että ryhmästä lähtenyt ei vain halua enää olla tekemisissä sen toisen osapuolen kanssa. Mutta ryhmässä ollaan me 2 muutakin jotka eivät heidän riitoihinsa kuulu, ja nyt ärsyttää jos tämä yksi yrittää syöttää minulle pajunköyttä.
Tätä WhatsApp-ryhmien teknistä puolta haluaisin varmistella ennen kuin kysyn häneltä uudestaan mistä nyt oikeasti oli kyse.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla jos ei kerran halua olla sun kanssa tekemisissä.

Vierailija
2/3 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri haluaa miettiä asioitaan rauhassa niin anna olla. Toisin kuin selvästi näyt luulevan, kyse ei ole sinusta. Vielä kerran siis, hän haluaa olla rauhassa joten jos olet oikea ystävä suot sen hänelle. Voi myös olla niinkin, että hänen kannaltaan teidän koko kaveriporukka on aikansa elänyt ja haluaa taukoa kaiksita. Yhden kanssa ollut kärhämä antaa siihen hyvän tilaisuuden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla jos ei kerran halua olla sun kanssa tekemisissä.

Minun kanssani hän on tekemisissä ihan kuten ennenkin, myös tämän ryhmästä lähdön jälkeen. 

Kyselin vain tuosta WhatsAppin teknisestä puolesta, voiko kyse oikeasti olla jostain sykronointi-ongelmasta.

ap