Miten voin laihtua 3 kiloa 2 kuukaudessa
Kommentit (9)
Vähähiilarinen toimii jo viikossa. Ainakin se näkyy vaa'an lukemassa, toki paino nousee takaisin, kun palaat normaaleihin hiilihydraatteihin.
Laihduin viimeviikolla kilon ja tälläviikolla olen jo laihtunut 200g.
2 viikon kuluttua - 3kg saavutettu.
Syön hyvää ruokaa (äsken kaali-jauhelihapihvi 100g) ja salaattia, 1 rkl oliiviöljyä. Illalla kanakasviskeittoa 300g. Plus tietty aamu ja iltapala. Kaloreja n 1200 ja hiilarit 74g. Toimii mulla
Helposti. Eihän siihen vaadita, kuin parin viikon keveästi syöminen. Esim. 1 kasvispainotteinen lämmin ateria ja aamupala ja iltapala esimerkiksi puuroa tai rahkaa.
Kaverilla lähti pätkäpaastolla 3 kg kuukaudessa.
Minulla kävi noin ihan viikossa, kun pari päivää oli oksennustautia ja sen jälkeenkään ei maistunut ruoka muutamaan päivään.
Jos pääset n. 400 miinuskcal päivässä, pitäisi onnistua hyvin. Eli esim. kulutat keskimäärin 150 kcal enemmän ja syöt 250 kcal vähemmän kuin tällä hetkellä, jos painosin on ollut pidempään samassa kilomäärässä.
Tämä tarkoittaa esim. 20-30 min. kävelyä lisää päivään.
250 kcal vähennystä päivittäiseen ruokaan tulee muutamasta voileivästä, 50 gr suklaata tai 100 gr juustoa. Tai helpommin niin, että vähennät 50-100 kcal jokaiselta aterialta kaikkein energiapitoisimmasta ja/tai epätervellisimmästä osasta.
Vierailija kirjoitti:
Pätkäpaasto ja kaikki sokerit pois. Lisäksi kävelet paljon aamulla ennenkuin syöt ja paasto katkeaa. Teet kehonpainotreenejä ja juot juomaksi ainoastaan vettä. Ei mitään kaloripitoisia juomia tai light juomia.
Paasto ja treenaaminen on huonoin idea.
Pätkäpaasto ja kaikki sokerit pois. Lisäksi kävelet paljon aamulla ennenkuin syöt ja paasto katkeaa. Teet kehonpainotreenejä ja juot juomaksi ainoastaan vettä. Ei mitään kaloripitoisia juomia tai light juomia.