MTV: Heini oli jo sisällä taksissa, kun mies tempaisi auton oven auki ja alkoi huutaa "asiakkaiden viemisestä" – "Kuski oli selvästi peloissaan"
Tuonosen mukaan oven avannut mies vaikutti "sisäänheittäjältä", joka yritti ohjata asiakkaita autoihin. Tultuaan takaisin autoon, kuski pyysi meitä valitsemaan toisen auton. Kuski oli pahoillaan ja selkeästi vähän peloissaan tilanteesta.
Tuononen otti miehensä kanssa jonossa seuraavana olleen auton. Sen kuljettaja oli vaikeuksia löytää navigaattoriin oikeaa osoitetta, joten lopulta Tuonosen mies kirjoitti sen.
– Yllätys olikin suuri, kun kuljettaja sanoi meille, ettei olisi ottanut meitä kyytiin, jos olisi tiennyt matkan olevan näin lyhyt.
Mikä näihin meidän taksikuskeihin on mennyt?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en persettäni siirrä kenenkään takia. Kerran otin taksijonosta toisena olevan koska ensimmäinen kuski oli lihava, tupakoiva käppänä. En minä minkään maha pystyssä olevan haisevan läskin matkaan halua. Otin tupakoimattoman, nuoren ja hoikan mieskuskin. Hän sanoi minulle, että en olisi saanut ottaa häntä niin totesin, että voi sanoa muille minun kidnapanneeni hänet koska haluan komean miehen kuskiksi. Oli erinomainen valinta.
Eikös nykyisin asiakas voi valita minkä taksin tahansa, vaikka mistä jonosta?
Saa valita mutta sitten ottaa sen riskin, että haukutaan rasistiksi.
Ei kiinnosta. Haluan sellaisen kuskin, joka ymmärtää suomea ja osaa perille ilman minun ohjeita. Lisäksi näiden idän ihmeiden ajotavat ovat ihan käsittämättömät.
Ja tämän maineen takia koko ajan vähemmän käytetään takseja ja noista riehujista tulee entistä aggressiivisempia...
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tosiaan aberner, tuhosi luotettavan taksitoiminnan ja samalla melkein yhden puolueenkin. Kalliiksi tuli keskustalle tämä sitoutumaton keskustalainen, jolle luvattiin ilmeisesti suorilta ministerin pesti. Hän vain jatkoi iloisesti uusiin rahakkaampiin hommiin.
Ja jsipilä, joka hänet puolueeseen ja ministeriksi otti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en persettäni siirrä kenenkään takia. Kerran otin taksijonosta toisena olevan koska ensimmäinen kuski oli lihava, tupakoiva käppänä. En minä minkään maha pystyssä olevan haisevan läskin matkaan halua. Otin tupakoimattoman, nuoren ja hoikan mieskuskin. Hän sanoi minulle, että en olisi saanut ottaa häntä niin totesin, että voi sanoa muille minun kidnapanneeni hänet koska haluan komean miehen kuskiksi. Oli erinomainen valinta.
Eikös nykyisin asiakas voi valita minkä taksin tahansa, vaikka mistä jonosta?
Entä sitten?
Minähän en mene minkään Skodan kyytiin.
Valitsen jonosta Mersun!
Minuakin saa haukkua,koska olen sen verran rasisti että khattia pureskelevan kyytiin en lähde.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Ainakaan minä en tilannut kuraturpia riehumaan taksijonoihin. Pesen käteni tästä.
Vierailija kirjoitti:
Miesvaltainen ala...
Oli ennen taksiuudistusta luotettava ja turvallinen palvelu.
Minä ottaisin taksin sinne Impivaaraan, kiitos.
Tappelun voittanut kulttuuriaarre saa asiakkaan, joka joutuu toimimaan navigaattorina kuskille.
Mua harmittaa se, että ilmeisesti mitään päivystysvelvollisuuksia takseilla ei ole.
Eli maaseudulle ei välttämättä saa ollenkaan taksia kaikkina aikoina?