Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia yläluomileikkauksesta?

Vierailija
02.02.2021 |

Mun luomet on nyt niin roikkuvat, että asialle on pakko tehdä jotain. Löytyisikö täältä kokemuksia? Mikä oli lopputulos, kestikö toipuminen kauan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sedällä tehtiin tuo leikkaus. Lopputulos oli hyvä, mutta nyt muutaman vuoden jälkeen on luomet taas vähän laskeneet, viisikymppisenä vissiin ihan normaalia. Tietääkseni toipui hyvin, onhan luomissa vahva verenkierto, mikä auttaa paranemisessa.

Vierailija
2/5 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehty 3 vuotta sitten julkisella puolella. Toivuin viikossa, sairasloma oli kaksi viikkoa. Lopputulos ihan hyvä, en osaa sanoa ovatko laskeneet nyt kolmen vuoden jälkeen. Olisi pitänyt kulmiakin varmaan kohottaa niin ilme olisi kirkastunut lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan töitä tehdä leikkauksen jälkeen? Teen kevyttä toimistotyötä kotona. Tehtiinkö leikkaus teille paikallispuudutuksessa? 

Vierailija
4/5 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N54 kirjoitti:

Mulle tehty 3 vuotta sitten julkisella puolella. Toivuin viikossa, sairasloma oli kaksi viikkoa. Lopputulos ihan hyvä, en osaa sanoa ovatko laskeneet nyt kolmen vuoden jälkeen. Olisi pitänyt kulmiakin varmaan kohottaa niin ilme olisi kirkastunut lisää.

Miten pahasti luomesi roikkuivat?

Minulla viitisen vuotta sitten tk-lääkäri arvioi Kelan kriteereiden täyttyvän kun luomi peitti puolet pupillista, mutta silmälääkäri sanoi, että ripsien pitäisi hangata silmää, jotta pääsisin leikkaukseen. Mietin, olisiko minulla mahdollisuuksia päästä julkiselle kun aikaakin on kulunut, vai pitäisikö leikkauttaa yksityisellä.

Vierailija
5/5 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetin joulukuun alussa. Sen verran roikkuivat että se katsottiin toiminnalliseksi haitaksi. Jouduin kohottamaan kulmakarvojani jatkuvasti, kun iholippa nojasi silmäripsiin. En joutunut maksamaan alvia ja sain palkallista sairauslomaa. Leikkauksen maksoin itse yksityisellä. Olen etätyöläinen. Neljä päivää meni ihan sairauslomalla jääpussin kanssa. Viikon jälkeen aloitin (etä)työt ilman kameraa. Ehkä kahden viikon päästä laitoin ryhmäkokouksessa tuhdin meikin kanssa kameran päälle.

Nyt 8 viikkoa takana ja lopputulos paranee viikko viikolta. Olen menossa kontrolliin ensi viikolla. Kuulemma puoli vuotta menee ennen kuin lopulliseen asuunsa asettuvat. Olen tyytyväinen tällä erää. Ulkonurkassa on vielä arpi, jota mahdollisesti joutuu korjaamaan myöhemmin, sanoi plastiikkakirurgi.

Se olisi ollut minulla edessä ennemmin tai myöhemmin, olen tyytyväinen että tein nyt koronan aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi