En saa teiniä hereille. Väittää että maha on kipeä. Nyt hyvät neuvot on kalliit
Bussi lähtee 7.40 niin ehtii kouluun. Poika vaan valittaa että oksettaa ja maha on kipeä. Ei ole kalpea eikä ollut kuumetta. Voi hemmetti. Enhän mä voi aikuisen miehen kokoista poikaa sängystä nostaa..
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikeasti maha kipeä, niin ei pysty nukkumaan. Täällä on helposti vedätettäviä mammoja näköjään.
itse sairastin viime viikolla jonkun ihan ihme taudin, jossa oirekuva oli:
- kipeä vatsa, täynnä ilmaa, ei ripulia, ei oksentelua
- lievä kuume, palelsi, mutta ei mitään 40 astetta kuume kuitenkaan
- ihan massiivinen väsymys, torkuin 24/7
itse epäilin aluksi ruokamyrkytystä, mutta kun kesti 4 päivää, ei se kyllä sekään voinut sitten olla. Ja nyt perheestä kaksi muuta valittaa samoja oireita. Eli mä kyllä uskon ap:n poikaa ihan oman kokemuksen perusteella. Ja täytyy aika herkästi tarttua, koska olen etätöissä ja kaikki kontaktit on kyllä ihan minimissä, ruuatkin tulee kotiinkuljetettuna. Eli tän on täytynyt tarttua tyyliin sillä 10min piipahduksella, minkä tein lähikauppaan edellisenä vkonloppuna.
No oletteko koko perhe jo käyneet koronatestissä?
Miksi? Tuossa ei ole lueteltuna yhtään koronan oiretta. Jos olisit lukenut tuon niin näkisit esim kohdan EI RIPULIA. Tein kyllä sen oirekartoituksen ja botti ilmoitti, että ei ole koronaoireita, et saa aikaa testiin.
Vierailija kirjoitti:
Vatsaoireet ovat syy mennä koronatestiin. En ymmärrä muutenkaan vanhempaa, joka vähättelee lapsensa huonoa oloa.
Jos siihen vatsaoireeseen ei liity ripulia, koronatestiaikaa ei saa. Nimim: ihan viime viikolla tämän selvitin.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa kaljaasi sille
Laivallako se mahatauti lähtee?
Oletko tyhmä? Haet apua perheongelmiin keskustelupalstalta. Ei ihme, että lapsen kasvatus on pielessä, jos elämänohjeet haetaan keskustelupalstoilta. Jo aamusta täällä kyselemässä tyhmiä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikeasti maha kipeä, niin ei pysty nukkumaan. Täällä on helposti vedätettäviä mammoja näköjään.
itse epäilin aluksi ruokamyrkytystä, mutta kun kesti 4 päivää, ei se kyllä sekään voinut sitten olla. Ja nyt perheestä kaksi muuta valittaa samoja oireita. Eli mä kyllä uskon ap:n poikaa ihan oman kokemuksen perusteella. Ja täytyy aika herkästi tarttua, koska olen etätöissä ja kaikki kontaktit on kyllä ihan minimissä, ruuatkin tulee kotiinkuljetettuna. Eli tän on täytynyt tarttua tyyliin sillä 10min piipahduksella, minkä tein lähikauppaan edellisenä vkonloppuna.
Miksi? Tuossa ei ole lueteltuna yhtään koronan oiretta. Jos olisit lukenut tuon niin näkisit esim kohdan EI RIPULIA. Tein kyllä sen oirekartoituksen ja botti ilmoitti, että ei ole koronaoireita, et saa aikaa testiin.
Siis mitä ihmettä? Kyllähän kuume, lieväkin, on koronan oire, samoin väsymys. Oma tytär pääsi testiin ihan vaan kun oli nuha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Massiivinen väsymys ja lieväkin kuume OVAT KORONAOIREITA. Testi olisi tullut tehdä. Ihme vähättelijä.
Lieväkin kuume on koronaoire. Mitä tämä horina on, ettei muka pääsisi testiin?
Sängystä ylös ja kouluun. Seuraava iltana ei kukuta sitten myöhään.