Mikä on mies kun et puhu naiselle?
Mies hakeutuu usein lähelle, saan kiinni katselemasta minua, vilkuilee "salaa", seisoo aina minuun päin kääntyneenä vaikka olisi kaukana tai lähellä, sukii vaatteitaan ja partaansa jne.. merkkejä kiinnostuksesta tai ei, mutta miksi mies ei apuhu minulle mitään? Muille porukassa kyllä puhuu ja vitsailee.
Minulla on tyhmä ja vaivaantunut olo, olenko niin vastenmielinen ettei minulle kannata edes jutella? Oman kiinnostukseni olen varovasti näyttänyt, ja yrittänyt sopivan tilaisuuden tullessa jotain jutun juurta aloittaa, niin mies ei mitään vastaa jos ei ole suora kysymys.
Miksi? Edes kohteliaisuudesta luulisi jotain vastaavan. Ja ei, en ole ahdistellut ja annan tilaa. Olen nyt siirtoni tehnyt enkä häiritse enempää, pallo on hänellä. Mutta mikä tällaisen käytöksen takana?
Kommentit (4)
Kiltti mies on saattanut lähestyä kerran elämässään kadulla naista selvinpäin, mutta sitten on ammuttu niin pahasti satulalta, että sen jälkeen vain tyytyy katselemaan naisia. Rohkea teko silti lähestyä selvinpäin edes kerran.
Miksi pitää puhua? Vedä itse hame ylös, kotkalevitä ja kysy "NO?"
Miksi puhuisi?
Tulisi kumminkin torjutuksi.
Haluat jonkun vastaavan, että mies on kiinnostunut, mutta ei uskalla lähestyä. Mutta oikeasti kiinnostunut mies lähestyy vaikka läpi palavan talon. Oikeasti vaan haiset paskalle.