Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uudessa miehessä on eräs pieni asia minkä toivoisin muuttuvan mutta miten saan aikaan muutoksen suututtamatta miestä?

Vierailija
01.02.2021 |

Mies on oikeasti ihanin ja parhain mies koskaan ja sovimme täydellisesti yhteen mutta mutta..
en voi sietää miehen rintakarvoja! Karvoja ei ole selässä eivätkä ole tummia mutta en pidä niistä. Kehtaanko sanoa miehelle että poistaa ne pysyvästi? Neuvoja..

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleita karvoja on vaikeampi poistaa pysyvästi kuin tummia. Onko niitä paljon?

Vierailija
2/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä omaa menneisyyttäsi ja mistä olet saanut tuollaisen rintakarvainhon. Ehkä se helpottaa kun tajuat miksi inhoat ja sen jälkeen oppisit ajattelemaan niistä neutraalisti.

Tai jos et voi elää asian kanssa niin vaihda miestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kehtaa sanoa miehelle että poistaa ne pysyvästi.

Mutta voit kertoa että ne haittaavat sinua ja voitte keskustella rauhallisesti eri ratkaisuista.

Vierailija
4/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt että voitko vaikka vahata ne pois. Jos suuttuu tai ei suostu niin annat olla.

Itse poistaisin rintakarvani jos puolisoni sitä haluaisi.

Vierailija
5/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietippä omaa menneisyyttäsi ja mistä olet saanut tuollaisen rintakarvainhon. Ehkä se helpottaa kun tajuat miksi inhoat ja sen jälkeen oppisit ajattelemaan niistä neutraalisti.

Tai jos et voi elää asian kanssa niin vaihda miestä...

Pakeneminen tai miehen vaihtaminen eivät ole vaihtoehtoja. Täydellisiä ihmisiä ei ole mutta en vain pidä miehen rintakarvoista.

Vierailija
6/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on vissiin joku superpumpulissa kasvanut kun miehen rintakarvat on elämän häiritsevin asia.

Vierailija
7/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvoja on rintakehässä niin että näkyvät paidan kauluksista.

Vierailija
8/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on vissiin joku superpumpulissa kasvanut kun miehen rintakarvat on elämän häiritsevin asia.

En ole kasvanut pumpulissa. Onko puolisosi täydellinen?

Vierailija
9/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kasvanut pumpulissa. Onko puolisosi täydellinen?

Olen sinkku. Toisia vikoja on helpompi sietää kuin toisia. Myönnän että jos mun nainen ei ajaisi kainalokarvojaan sanoisin siitä kyllä hänelle, en tiedä onko se ihan verrannollinen asia. Tuskin tottuisin koskaan karvaiseen naiseen.

Joten jos rintakarvat on sinulle vahva turn off niin mikäpä mä olen sitä arvostelemaan, kaikilla tuntuu olevan jotain pikkujuttuja joita on vaikeata sietää.

Vierailija
10/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekin on kokonaisuus, eikä kimppu rintakarvoja.

Vierailija
11/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvoja on rintakehässä niin että näkyvät paidan kauluksista.

Aijaijai, minä tykkään tuollaisista miehistä.... kerropa ap lisää miehestäsi. Jos päätät luopua, niin voisinpa tutustua häneen esim. mukavan illanvieton merkeissä

Vierailija
12/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Povaan teille todella pitkää ja onnistunutta parisuhdetta, jos keskustelutasonne on tätä luokkaa suhteessanne. Odotas kun tulee oikeita vastoinkäymisiä, joista pitäisi puhua, mutta ette kehtaa.

Vierailija
13/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan rintakarvoja, kuitenkin poikaystäväni on karvainen rinnasta alakertaan asti. Kun rakastuu niin kyllä tuommoisen asian sulattaa. En pitänyt aluksi yhtään mieheni karvoituksesta, mutta nyt päälle kahden vuoden seurustelun jälkeen se on ihan sama.

Vierailija
14/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni vielä superimmassa superpumpulissa kasvanut mies odottaa naisen ajelevan kainalo- ja säärikarvansa, mahdollisesti myös genitaalialueen.

Odotan päivää, jolloin kainalokarvansa ajelematta jättäneet naiset eivät saa iltapäivälehtien kommenttipalstoilla yhtään sen negatiivisempaa palautetta kuin rintakarvalliset miehet.

Karvat ovat luonnollisia molemmilla sukupuolilla, mutta meillä kaikilla on toki omat esteettiset mieltymyksemme.

Vierailija
15/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on kamala ällötys niitä kohtaan niin miten olet voinut olla suhteessa niinkin kauan että kutsut häntä poikaystäväksi? Itselleni tietyt asiat ovat turn offeja joista tosiaan sanon heippa ensitapaamisella, koska ymmärrän että vika on minussa, ei hänessä ja häntä en voi muuttaa, joten etsin jonkun minulle sopivamman.

Miksi aihe on nyt noussut noin hankalaksi sinulle?

Vierailija
16/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisiä 1.maailman ihmisten ongelmia.

Vierailija
17/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusi mies sukua Paul Newmanille?

Vierailija
18/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pidä miehestä. Älä tuhlaa aikaasi!

Vierailija
19/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvaton mies on naismainen. Valitettava totuus!

Se on sinun mielipiteesi, mutta minä ja moni muu pitää karvattomista miehistä. Makuja on monia.

Vierailija
20/40 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi. Miehillä on rintakarvoja.Ne kuuluvat asiaan.