Ystävä jätti ilman selitystä
Olen ollut 7 vuotta ystävä miehen kanssa, itse olen nainen. Olemme molemmat perheellisiä 30v. Alun perin tutustuimme harrastuksessa. Ystävyytemme ei ole ollut puolisoille tietääkseni ongelma,tunnemme kaikki toisemme. Pidimme yhteyttä useita kertoja viikossa, usein nimenomaan hänen aloitteestaan. Noin kaksi kuukautta sitten ystävä lopetti yhteydenpidon. Olen suoraan kysynyt monta kertaa onko jotain tapahtunut. Ei halua puhua asiasta. Joko sanoo ettei ymmärrä mistä puhun tai on vain hiljaa. Mitään riitaa ei ole ollut. Yhteydenpito vain lakkasi, eikä hän selvästi halua tunnistaa edes tilannetta tai selittää. Olen ihmeissäni ja harmittaa. Mistä voi olla kyse?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Vaimonsa kieltänyt.
Miksei sano että siitä kyse? Jos näin on. Ap
Löytynyt korvaaja, huomiota ei enää riitä.
En oikein usko että vaimokaan liittyy, jos kerran tunnette toisenne. Hmm jos tunnet vaimon, pidä häneen yhteyttä
mutta pelkkää arvuuttelua täältä saat ;-)
Ehkä se ei jaksa seuraasi, eikä tykkää selitellä sulle.
Jos vaimo kieltänyt niin munaton ei kehtaa tunnustaa.
Kysy tosiaan vaimolta, jos olet hänenkin kaveri.
Varmaan ollut kiinnostunut sinusta romanttisesti. Nyt mielenkiinto lopahtanut ja ehkä joku toinen nainen kuvioissa.
Ehkä sillä on ollut sivusuhde jonkun kolmannen naisen kanssa. Vaimo sai tietää ja kielsi kaikki ystävyydet naisten kaikkien kanssa.
Voiko olla masentunut. Ei jaksa pitää keneenkään yhteyttä.
Ap, miksi roikut ihmisessä, joka ei halua pitää yhteyttä sinun kanssasi?
Kehotan jättämääan asian sikseen ja menemään eteen päin elämässä.
Vaimonsa kieltänyt.