Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi ilmoituksiini ei tule ollenkaan yhteydenottoja?

Vierailija
01.02.2021 |

Luulin että olisi ollut helppoa rahaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh mitä myyt ja mihin hintaan?

Vierailija
2/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis hinta, huonot kuvat, kehno kunto, liian vähän tärkeää tietoa ilmoituksessa ettei jaksa edes kysyä. Mm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on aika töykeitä torissa. Huomaa, että nimettöminä ihmiset eivät käyttäydy fiksusti. Useamman kerran käy, että ilmoitan olevani kiinnostunut tuotteesta ja kysyn että koska voisin tulla hakemaan. Ei vastata tai ilmoitetaan joku aika, ja kun kysyn mistä haen (osoite tms.), ei enää vastatakaan. Tai toimitetaan päivätolkulla jotain päätöstä koska tullaan hakemaan minun kauppaamaani tavaraa. Tai ilmoitetaan, että kiitos tarjouksesta ( kun joku haluaa ostaa jotain), ja että odotetaan vielä tulisiko lähempää tarjousta. Viimeksi jäi kirja 2 km:n päästä hakematta, kun oli niin KAUKANA. Että et menetä mitään....

Vierailija
4/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on aika töykeitä torissa. Huomaa, että nimettöminä ihmiset eivät käyttäydy fiksusti. Useamman kerran käy, että ilmoitan olevani kiinnostunut tuotteesta ja kysyn että koska voisin tulla hakemaan. Ei vastata tai ilmoitetaan joku aika, ja kun kysyn mistä haen (osoite tms.), ei enää vastatakaan. Tai toimitetaan päivätolkulla jotain päätöstä koska tullaan hakemaan minun kauppaamaani tavaraa. Tai ilmoitetaan, että kiitos tarjouksesta ( kun joku haluaa ostaa jotain), ja että odotetaan vielä tulisiko lähempää tarjousta. Viimeksi jäi kirja 2 km:n päästä hakematta, kun oli niin KAUKANA. Että et menetä mitään....

Tämä! En ymmärrä yhtään näitä ketkä jättävät vastaamatta vaikka kaupat olisi jo melkein sovittu, en olisi uskonut että torissakin voi ghostata. :D Hankala paikka asioida, mutta joskus olen kyllä tehnyt siellä hyviä löytöjä.

Vierailija
5/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse myyn pleikkari femmoja, 59x0 prossuja ja rtx 3070, 3080 kortteja 50% provikalla.

Huhuh mitä törkyä tulee.

Vierailija
6/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöpöydät tuntuu tällä hetkellä olevan todella huono myyntivaltti. Todella kivoja pöytiä saa parilla kympillä. 

Design-pöydistä ei ole tietoa, mutta kivoja peruspöytiä esim. opiskelija saa muutamilla euroilla. 

Vierailija
7/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi ilmoituksessa kerrottiin myytävän kameroja. Wtf, kameroja.

En halua ostaa keneltäkään kameroja.

Vierailija
8/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! En ymmärrä yhtään näitä ketkä jättävät vastaamatta vaikka kaupat olisi jo melkein sovittu, en olisi uskonut että torissakin voi ghostata. :D Hankala paikka asioida, mutta joskus olen kyllä tehnyt siellä hyviä löytöjä.

Ja ihmiset jotka varaa tuotteen mutta eivät sitten tule lunastamaan sitä. Huoh!

Vierailija
9/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tyyppejä, jotka laittavat jotain myyntiin, mutta eivät vastaa kun joku haluaisi ostaa tuotteen.

Juuri edellisenä päivänä oli eräs myyjä laittanut lasten ulkohousut myyntiin, kun huomasin ilmoituksen ja laitoin viestin, että olen kiinnostunut ostamaan.. Luki viestin nopeasti, ei vastausta. Myöhemmin kysyin, että olihan tuote yhä myynnissä. Luki taas viestin, ei vastausta. Parin päivän päästä tuote oli yhä myynnissä, kysyin uudestaan. Luki viestin, ei vastaa. Vielä nyt 2 viikkoa myöhemmin tuote yhä myynnissä. Miksi?!

Vierailija
10/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallis hinta, huonot kuvat, kehno kunto, liian vähän tärkeää tietoa ilmoituksessa ettei jaksa edes kysyä. Mm.

Tämä. Jos ilmoitus on täysin puutteellinen, niin en jaksa edes alkaa kyseleen tarkennuksia. Sama jos hinta on ihan naurettava.

Vierailija
11/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni pyydettiin tuomaan tuote 10 kilometrin päähän ja kirjoittamaan valmiiksi kuitti. Kaupat jäi tekemättä. Kirjoitteletteko todella kuitteja ostajille muutamien kymppien kaupoista?

Vierailija
12/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tyyppejä, jotka laittavat jotain myyntiin, mutta eivät vastaa kun joku haluaisi ostaa tuotteen.

Juuri edellisenä päivänä oli eräs myyjä laittanut lasten ulkohousut myyntiin, kun huomasin ilmoituksen ja laitoin viestin, että olen kiinnostunut ostamaan.. Luki viestin nopeasti, ei vastausta. Myöhemmin kysyin, että olihan tuote yhä myynnissä. Luki taas viestin, ei vastausta. Parin päivän päästä tuote oli yhä myynnissä, kysyin uudestaan. Luki viestin, ei vastaa. Vielä nyt 2 viikkoa myöhemmin tuote yhä myynnissä. Miksi?!

Tämä!

Olin ostamassa 400 euron työkonetta, myyjän kanssa kirjoiteltiin pari päivää, vastasi aina apauttiarallaa heti kysymyksiini koneesta. Sanoin ottavani. Kun kysyin sitten numeroa, että voitaisiin soittamalla sopia noutopäivä ja aika, niin koskaan en vastausta saanut. Pari kertaa kysyin.

Tiedän, että ei ollut huijaus, puolituttu osti lopulta tuon tuotteen ja myyjä oli ollut kuulema ihan normaali perusjamppa. Jostain syystä ei vaan puhelinnumeroaan halunnut antaa, olivat he sopineet viestillä kaupat, mitä ihmettelen, että osoitteen voi antaa kyllä tuntemattomalle, mutta ei puhelinnumeroa, jonka luulisi olevan pienempi paha.

Vierailija
13/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Olin ostamassa 400 euron työkonetta, myyjän kanssa kirjoiteltiin pari päivää, vastasi aina apauttiarallaa heti kysymyksiini koneesta. Sanoin ottavani. Kun kysyin sitten numeroa, että voitaisiin soittamalla sopia noutopäivä ja aika, niin koskaan en vastausta saanut. Pari kertaa kysyin.

Tiedän, että ei ollut huijaus, puolituttu osti lopulta tuon tuotteen ja myyjä oli ollut kuulema ihan normaali perusjamppa. Jostain syystä ei vaan puhelinnumeroaan halunnut antaa, olivat he sopineet viestillä kaupat, mitä ihmettelen, että osoitteen voi antaa kyllä tuntemattomalle, mutta ei puhelinnumeroa, jonka luulisi olevan pienempi paha.

Jos hän kerran vastasi nopsaan viesteihisi, niin minkä ihmeen takia et viestittelemällä voinut sopia noutopäivää ja aikaa? Ihmeen vaikeetapa tuo tuntui sinullekin olevan. Toivottavasti puolituttusi teki hyvät kaupat ja ehkä sinäkin opit jotain.

Vierailija
14/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Jos hän kerran vastasi nopsaan viesteihisi, niin minkä ihmeen takia et viestittelemällä voinut sopia noutopäivää ja aikaa? Ihmeen vaikeetapa tuo tuntui sinullekin olevan. Toivottavasti puolituttusi teki hyvät kaupat ja ehkä sinäkin opit jotain.

Minä teen kaupat puhelimessa, jotta tiedän puhuvani juuri sen kanssa, joka myy tai ostaa. Ainahan sitä voi kirjoitella mitä vain ja sopia pikaviestimien avulla, et juu juu nähdään, mutta koskaan ei tulla paikalle. Tällaisista ihmisistä ei työkonepiireissä tykätä. Siitä syystä puhelimessa tehtävät kaupat ovat työkoneissa, joiden hinnat pyörivät jopa sadoissakin tonneissa, se joka siivittää lopulta sen, tapahtuuko kaupat - eli lyödään lukkoon aika ja kerrotaan paikka. Yleisesti ottaen näissä työkonepiireissä se, kuka ei anna puhelinnumeroa, ei koeta olevan luotettava. Toki näitä yksittäistapauksiakin on, jotka syystä x eivät halua antaa numeroa, mutta näissä useamman sadan ja jopa useamman tonnin kaupoissa ei hyvällä katsota "äänettömiä" myyjiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme