Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummi pulassa

Murot märkänä
01.02.2021 |

Nyt kun tämän koronan kanssa on joutunut minimoida näkemisiä ja tapaamisia niin tajusin ettei kummilapseni, tai siis hänen vanhempansa ole olleet tekemisissä kanssamme edes puhelimitse ellei aloite ole lähtenyt meidän suunnalta. Muuten on sieltä suunnalta täysi radiohiljaisuus. Enkä ole näin ollen varma edes siitä oliko joululahjakaan mieleinen.

Nyt kun kummilapsen synttärit on tulossa muutaman viikon kuluttua niin miten te tekisitte? Laittaisitte matkaan jonkun random lahjan? Pelkän kortin vai kauniita ajatuksia? Vähän mietityttää että mikä mättää tässä kummikuviossa - Onko niin että kun asutaan eri puolilla maata on meidän osa jäädä sellaiseksi lahja-automaatiksi, jolle ei tarvitse olla koodissa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat, muista kummilasta kortilla. Lapsi varmasti ilahtuu. Lahjoja en lähettäisi jos joululahjastakaan ei sanottu mitään.

Vierailija
2/5 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pientä ja edullista laittaisin kirjekuoressa menemään synttäritoivotuksen kanssa. Tarra-arkki, värikynät, kivat sukat esimerkiksi.

Itse olen kummi kuudelle lapselle ja kyllähän se sellainen lahja-automaattipesti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin jonkun astetta hienomman kortin (joku soiva kortti tms.) mutten lahjaa, kun edellisestäkään ei ole kuulunut mitään kommenttia tai kiitosta. Korttiin voi vaikka kirjoittaa, että mennään sitten jätskille tms. kun nähdään.

Vierailija
4/5 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti riittää jos tilanne on tuo. Ei kannata opettaa ahneeksi.

Vierailija
5/5 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan viralliset kummit mitään lahja-automaatteja olleet. Jos pidettiin synttärit/rippijuhlat tms saattoivat tulla kutsuttuina ja antaa lahjoja. Heillä oli omatkin elämänsä. Kummitätini teki itse joka vuosi hienot joulukortit ja ne muistuvat mieleeni vieläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi