Missä päin Suomea naisilla on mustat hiukset?
Katselin voicea ja oli silmiinpistäävää, kuinka monella oli mustaksi värjätyt hiukset.
Missä päin näin on? Ei täällä Helsingissä.
Kommentit (21)
Ihan monissa paikoissa Suomessa. Sattui nyt olemaan monta siinä ohjelmassa. 🤦🏻♀️
Mekassa. Sijaitsee Itiksen kupeessa.
Lapissa nyt ainakin. T: mustatukkainen jälkeläinen
Saisi suomalaisilla naisilla yleistyä mustat ja tummanruskeat hiukset luonnollisesti. En viehäty ollenkaan blondeista. Äitillä oli ihan blondit hiukset.
En taida haluta kertoa mistä esiäiti oli kotoisin.
Suomen savolaisissa kunnissa on eniten väestöä, joilla on ihan luonnostaankin tummat hiukset.
Myös Lapissakin.
Suomen savolaisissa kunnissa on eniten väestöä, joilla on ihan luonnostaankin tummat hiukset.
Myös Lapissakin.
Lapissa ihan luonnostaan hiilen mustat hiukset.
Oon Keski-Suomesta alkujaan ja luonnonmustat hiukset. Ei ainakaan siellä kulmilla ollut muita erityisen tummia 80- ja 90- lukujen taitteessa, kun olin muksu. Sai kuulla aika usein asiasta pellavapäiden keskellä..
Luonnonmustaa hiusta näkee Lapissa, purkkimustaa (ja nykyisin myös sitä luonnonmustaa) pk-seudulla.
Eikö Pohjanmaalla ole tummia komeita naisia.
Itä-Suomessa on suht tummahiuksisia. Esim. meidän suvussa.
Mulla on yks kaveri jolla on täysin mustat hiukset ja kulmakarvat. En muista missä alunperin syntynyt mutta keski-pohjanmaalta on ja täysin suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Myös Lapissakin.
On vai? Olen Savolainen syntyjäni, enkä huomannut koskaan siellä tuollaista tummatukkaisuutta. Olen itse niin vaalea kuin olla voi.
Vierailija kirjoitti:
Itä-Suomessa on suht tummahiuksisia. Esim. meidän suvussa.
Mulla on yks kaveri jolla on täysin mustat hiukset ja kulmakarvat. En muista missä alunperin syntynyt mutta keski-pohjanmaalta on ja täysin suomalainen.
Pohjanmaa on aika kaukana itä-suomesta.
Ymmätkö ilmansuuntia? Länsi vs itä ja niin edespäin..
Malmilla.