Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kenelläkään muulla miestä, joka puhuu ihan koko ajan ja ihan liikaa?

Huohhh
01.02.2021 |

Usein sanotaan, etteivät miehet puhu tarpeeksi. Erityisesti tunteista mutta eivät juuri mistään muustakaan. Sanotaan, että miehistä ei usein tiedä, mitä heidän päässään liikkuu, koska eivät puhu eivätkä tunne tarvetta puhumiseen.

Tämä on tietysti osittain stereotypia mutta ilmeisesti vain osittain.

Kysymys: Onko teillä kenelläkään muulla erittäin puheliasta miestä? Mulla on ja olen sen kanssa vähän väliä ns. hätää kärsimässä. En edes ennen tajunnut kunnolla, miten paljon mies puhuu, koska oltiin työaika kodin ulkopuolella, mutta nyt korona-aikana kumpikin tekee töitä kotona ja olen joutunut huomaamaan, millainen hölöttäjä mies on. Meillä on työpisteet eri huoneissa, mutta mies käy "työhuoneeni" ovella juttelemassa lukemattomia kertoja päivän aikana. Hän kertoo omista töistään, työkavereistaan ja ihan mistä vaan, vaikka jalkapallo-otteluiden tuloksista tai autoista tai koska kaipaa niin paljon seuraa.

Meillä on oikein hyvä suhde ja olemme olleet pitkään yhdessä ja kaikki on hyvin, mutta kyllä tämä on alkanut vähitellen rasittamaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon mies on tommonen. Jos kahvipöydässä tulee sekunninkin hiljaisuus niin se alkaa selostamaan putkimiehen hommiaan tai jääkiekkotreeneistään. Eri kulttuurit taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi