Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan soittanut poliisia naapureiden perheriidan vuoksi?

Vierailija
01.02.2021 |

Minua jäi häiritsemään eilinen riita, joka kantautui seinänaapurista rappukäytävään, muihin asuntoihin ja varmaan naapuritaloon asti.

Ei ollut kovin myöhä, ja vaikka muita naapureita olisikin ollut nukkumassa, olisivat he heränneet.

Siellä huudettiin ja paiskottiin. Ja sitten tuli aivan hiljaista.

Mietin, että pitäisikö vastaisuudessa soittaa suosiolla poliisit? Missä menee raja?

Näillä naapureilla ei ole lapsia. Jos olisi, olisin kyllä soittanut. Oli lapsia tai ei, oletko sinä soittanut poliisit? Tai olisitko soittanut minun tilanteessani?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole

Vierailija
2/5 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut kerran kun naapurista kuului epämääräistä kolinaa, kovaäänistä miehen kiroilua ja huutoa sekä naisen kirkumista. Kuulosti oikeasti siltä, että hengenlähtö oli lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

o ei ollut varsinainen perheriita, mutta yhdessä asunnossa seinänaapuri kestitsi paikalliset pultsarit omassa asunnossaan. kaikkeahan sieltä kuuluin mutta sitten kerrankun joku karjaisi !pane nyt v***u se puukko pois!", soitin poliisit. En ihan ehtinyt ajoissa, lanssilla se sitten vietiin rappukäytävästä se osuman ottanut. iskijä oli kadonnut jo ajat sitten enne poliisien tuloa.

Vierailija
4/5 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut. Ensin mätkivät toisiaan asunnossa turpaan ja sitten akka ajoi ukkoaan takaa puukko kädessä pitkin luhtikäytävää.

Vierailija
5/5 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useamman kerran, kunnes poliisit päätyivät siihen ratkaisuun, että kuunneltuaan hetken jo hiljentynyttä riitaa rappukäytävässä, tulivat soittamaan omaa ovikelloani, "että nyt siellä on hiljaista". Joo ihan kun en tietäisi..

Olin soittaessani kertonut, että voin laittaa maton rapun oven väliin, että pääsevät rappuun, mutta oman turvallisuuteni vuoksi en muuten halua sekaantua. Tämä sen jälkeen, kun naapurin pahoinpitelevä miesystävä oli puukottanut naistaan ja jotain heillä ollutta vierasta. Naista puukotti, koska päästi poliisit sisään.

Ote "keskustelusta" ennen riitavaihetta " se ruumis olisi voinut maata, tuossa olohuoneen lattialla.."

Ton jälkeen lopetin soittamisen, oma turvallisuus ensin. Meni muutama vko, kun loppui, nainen kuoli.