Miesystävän haluttomuus tärveli suhteen seksin.
Nykyisen miesystäväni kanssa olen saanut elämäni parasta seksiä, enemmän orgasmeja kuin kenenkään muun kanssa. Vasta hänen kanssaan opein todella nauttimaan seksistä ja tuli tunne, että joka kerta on hyvää seksiä luvassa jos siihen ryhdytään.
Tuli aika jolloin mies ei antanutkaan suuseksiä ja homma tökki, mutta puhumalla päästiin eteenpäin. Jostain ihmeen syystä mies oli kuvitellut, että kaipaan vaihtelua seksiimme ja kokeili muita juttuja, huonolla menestyksellä. Minulle täydellistä on yhdyntä eri asennoissa suuseksin kera.
Ongelma nosti päätään myöhemmin uudestaan ja suuseksi jäi taas vähemmälle. Muutenkin aloitteet miehen puolelta väheni ja hän vetosi stressiin. Yht'äkkiä seksiä olikin 1-2 kertaa kuukaudessa ja ei välttämättä suuseksiä ollenkaan tai minulle orgasmia millään konstilla. Keskustelin asiasta monta kertaa, yritin ymmärtää ja antaa tilaa.
Nyt on tilanne mennyt siihen, että olen tottunut ettei mies koske minua, katsomme yhdessä vain telkkaria ja syömme iltapalan. Emme tee mitään muuta yhdessä ja nyt mies on lähiaikoina yli kuukauden seksittömyyden jälkeen pari kertaa yrittänyt tehdä aloitetta, mutta vaikka joka päivä kehoni huutaa kosketusta ja seksiä ei hänen kosketuksensa sytytä minua vaan tulee ajatus, että jään ilman orgasmia kuitenkin tai sitten hän nuolee minua puoliväkisin tykkäämättä tekemästään. Jotenkin tästä pitäisi päästä eteenpäin, kun tuntuu, että en edes halua häntä lähelleni hänen työnnettyään minua etäälle niin kauan.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Aika ymmärrettävää, että suhtaudut nyt noin. Mutta voihan takaisin päästä myös!
Jotain pitäisi keksiä, että tästä pääsee eteenpäin.
Tuohan on tasa-arvoa puhtaimmillaan.
Voi voi... itse olin samassa tilanteessa halukkaana miehenä noin viitisentoista vuotta. Lopulta kaikkien terapioiden ja keskustelujen jälkeen ymmärsin lähteä. Erosta jo vuosi. En ole katunut, jo ensimmäisten muutaman kuukauden aikana sain seksiä enemmän kuin noina viitenätoista vuonna yhteensä.
Ota pari lasia viiniä ja ole estoton. Tuolla tavalla ruokit omaa haluttomuuttasi.
Miehesi käyttäytyi kuten suuri osa naisista. Sinä reagoit kuten suuri osa meihistä. Poikkeavaa on vain se, että syy on miehessäsi. Yleensä sen parisuhteen on kuulemma pilannut juuri se, joka ei ymmärtänyt, että toisella halut vaihtelee ja alkaa ilkeyttään kostamaan toisen haluttomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ota pari lasia viiniä ja ole estoton. Tuolla tavalla ruokit omaa haluttomuuttasi.
En harrasta viinin lipittelyä ja alkoholi huonontaa minulla orgasmeja niin en näe hyötyä juoda sitä seksin takia. Estoton pystyn olla selvinpäinkin, mutta se ei miehen haluihin vaikuta. Ennen tykkäsi, kun istun naamalle nuoltavaksi, mutta yht'äkkiä se ei ollut hänestä houkutteleva asia eikä oikein viitsi tuollaisia seksin aikana tehdäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi käyttäytyi kuten suuri osa naisista. Sinä reagoit kuten suuri osa meihistä. Poikkeavaa on vain se, että syy on miehessäsi. Yleensä sen parisuhteen on kuulemma pilannut juuri se, joka ei ymmärtänyt, että toisella halut vaihtelee ja alkaa ilkeyttään kostamaan toisen haluttomuutta.
En minä kosta. Kyse on siitä, että ei tee mieli seksiä joka suurella todennäköisyydellä on epätyydyttävää. Kuinka moni miehistä jää esimerkiksi puolet parisuhteen seksikerroista ilman orgasmia? Illalla väsyneenä tekisikö mieli unihaluista huolimatta virittäytyä tunnelmaan, saada itsensä orgasmin partaalle ja jättää kuitenkin saamatta. Hyvä nukahtamishetki on tiessään ja tilalla on ärtymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä kosta. Kyse on siitä, että ei tee mieli seksiä joka suurella todennäköisyydellä on epätyydyttävää. Kuinka moni miehistä jää esimerkiksi puolet parisuhteen seksikerroista ilman orgasmia? Illalla väsyneenä tekisikö mieli unihaluista huolimatta virittäytyä tunnelmaan, saada itsensä orgasmin partaalle ja jättää kuitenkin saamatta. Hyvä nukahtamishetki on tiessään ja tilalla on ärtymys.
Eihän pointti ole se, mitä sinä mielestäsi teet tai olet tekemättä vaan miltä se miehellesi vaikuttaa. Hänelle tuo noi hyvin näyttäytyä kostamisena.
Ja mitä tuohon orgasmiin tulee, niin kyllä miehet monesti saavat helpommin. He myös monesti ovat seksissä se aktiivinen osapuoli. Ei ole harvinaista, että mies saa siksi, että hän on aktiivinen oman nautinnon suhteen ja miettii itseään kiihottavia asioita kun ei halua pettääkään ja kaipaa vaihtelua masturbointiin. Tai halua suorittaa "aviovelvollisuudet" sovun ylläpitämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän pointti ole se, mitä sinä mielestäsi teet tai olet tekemättä vaan miltä se miehellesi vaikuttaa. Hänelle tuo noi hyvin näyttäytyä kostamisena.
Ja mitä tuohon orgasmiin tulee, niin kyllä miehet monesti saavat helpommin. He myös monesti ovat seksissä se aktiivinen osapuoli. Ei ole harvinaista, että mies saa siksi, että hän on aktiivinen oman nautinnon suhteen ja miettii itseään kiihottavia asioita kun ei halua pettääkään ja kaipaa vaihtelua masturbointiin. Tai halua suorittaa "aviovelvollisuudet" sovun ylläpitämiseksi.
Sinun katsonnallasi vika kääntyy aina naisen syyksi ja muulla ei ole väliä. Paitsi tietenkin sillä, että mies on saanut sopivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun katsonnallasi vika kääntyy aina naisen syyksi ja muulla ei ole väliä. Paitsi tietenkin sillä, että mies on saanut sopivasti.
Miten niin? Ihan samalla tavalla jos parisuhteessa on kiistaa kotitöiden jakamisesta, niin ei se riitä että mies omasta mielestään tekee riittävästi. Jos naisen mielestä näin ei ole, niin se varmasti naista ärsyttää. Molemmilla se oma mielipide vaikuttaa omaan käytökseen. Parasta toki on, jos asioista voidaan keskustella ja löytää se yhteinen näkemys. Silloin yleensä se ongelman ratkaisukin on jo lähellä.
Näin se on. Niin usein olen jäänyt ilman kun pääasia koko hommassa on yhdyntä ja miehen laukeaminen. En halua enää kun en siitä mitään saa.
Vierailija kirjoitti:
Näin se on. Niin usein olen jäänyt ilman kun pääasia koko hommassa on yhdyntä ja miehen laukeaminen. En halua enää kun en siitä mitään saa.
Juuri niin, ihan kamalaa. Ja ukot senkun laulaa, että joo yhdyntä on pääasia ja kaiken huipentuma, ja TURHA sitä klitorista on "räpeltää"! Voisko iehet uskoa mitä NAISET sanovat!!!
Koittakaa itse olla orgasmin partaalla tai sinneppäin, lähes joka kerta aina vaan, ja sitten vaan tyytyä siihen - miten kauna jaksaisitte. No raiskaisitte varmaan sitten.
Huolehdi itsellesi orgasmi seksissä ihan omin neuvoin jos kumppani ei sitä tee. Pärryytin tai sormet käyttöön. Mieskin nauttinee siitä, kun laukeat omin avuinkin. Kumpikin on viimekädessä vastuussa omasta nautinnostaan. Haluthan siinä hiipuu jos aina jää varttia vailla oli.
Mieskin nauttinee..? voi ei. Miksi se mies ei laita naistaan nauttimaan?
Jos minun pitäisi aina tehdä itse itselleni orgasmi - olisko se enää seksiä. Ei se oli itsetyydytystä!!! Tehkää itse miehet itsellenne sitten, jos se niin on että itse pitää huolehtia?! Mikä siinä on eri asia miehellä ja naisella?
Onneksi oma mies todellakin tekee minulle sellaiset orgasmit joka kerta ja monesti päivässä, että varpaatkin menee solmuun!
Vierailija kirjoitti:
Jos minun pitäisi aina tehdä itse itselleni orgasmi - olisko se enää seksiä. Ei se oli itsetyydytystä!!! Tehkää itse miehet itsellenne sitten, jos se niin on että itse pitää huolehtia?! Mikä siinä on eri asia miehellä ja naisella?
Onneksi oma mies todellakin tekee minulle sellaiset orgasmit joka kerta ja monesti päivässä, että varpaatkin menee solmuun!
Sepä se, kun se ei ole eri asia. Useimmiten nimenomaan se mieskin joutuu itse huolehtimaan itselleen sen orgasmin. Ja se tuntuu olevan naisille ihan ok. Miksei se nainen voisi ottaa samalla tavalla vastuuta omasta nautinnostaan? Ei muuta kun kuin omaa aktiivisuutta peliin ja ottaa sen nautinnon itselleen miehen läsnäolosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se, kun se ei ole eri asia. Useimmiten nimenomaan se mieskin joutuu itse huolehtimaan itselleen sen orgasmin. Ja se tuntuu olevan naisille ihan ok. Miksei se nainen voisi ottaa samalla tavalla vastuuta omasta nautinnostaan? Ei muuta kun kuin omaa aktiivisuutta peliin ja ottaa sen nautinnon itselleen miehen läsnäolosta.
Naisten vastuu seksissä on kuin miesten vastuu kotitöistä, ei kuulu rooliin ottaa aktiivisesti vastuuta. Jos toinen sopivasti houkuttelee, niin sitten voi innostuakin.
Hauskaa tässä on vain se, että toinen asia kuulemma nyt vaan on näin ja toinen vanhanaikaisten junttien tapoja.
Aika ymmärrettävää, että suhtaudut nyt noin. Mutta voihan takaisin päästä myös!