Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko seksuaalinen suuntautuminen muuttua iän myötä?

Vierailija
01.02.2021 |

Olen pitänyt itseäni umpi heterona tähän asti mutta nyt olen hiaman kiinnistunu bi puolesta.. onkohan kuinka yleistä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perin harvinaista, jopa mahdotonta. Homo on homo vaikka voissa paistaisi.

Vierailija
2/10 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muuttua. Seuraava kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen kyllä ihan naimisissa olleita ja lapsia tehneitä miehiä, jotka tullee homoiksi. Samoin naisia.

Vierailija
4/10 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä ja aiheesta on myös paljon tutkimustietoa. Googleta jos oikeasti kiinnostaa tarkemmin.

Vierailija
5/10 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihminen muuttuu jatkuvasti, joten miksipä ei seksuaalisuuskin. Moni perheellinenhän on tullut kaapista ulos ja eron jälkeen on ottanut samaa sukupuolta olevan kumppanin. Mutta veikkaan että moni näistä on ainakin osittain tiennyt suuntautumisestaan jo ennen perhettä ja on ehkä saattanut mennäkin heterosuhteeseen ja perustaa perheen ulkoisten syiden vuoksi. Osa varmaan on myös aina olleet biseksuaaleja. Eivät toki kaikki, mutta varsinkin takavuosina monikin. Nykyn asenteet ovat sallivampia ja hyvä niin, ei se ole oikein ketään kohtaan, että joutuu tukahduttamaan ison osan itsestään. Ei vaikka ns. normien mukaan vastoin omaa luontoaan elämällä pitäisi sukulaiset ja kylänmiehet tyytyväisenä.

Vierailija
6/10 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ole varma seksuaalisen suuntauksen muuttumisesta. En pidä itseäni mitenkään homona tai edes jonkin asteisena bi-miehenä.

Kuitenkin nautin, jos vaimo esim sauvalla antaa suuseksin yhteydessä hoitoa takapuolelleni.

Toisinaan fantasioin kauniista trannysta panemassa minua peppuun, kun olemme vaimon kanssa 69-asennossa.

Vierailija
7/10 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Kerran homo, aina homo. Nykytutkimusten mukaan homous periytyy ja tarttuu esimerkiksi kätellessä

Vierailija
8/10 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pari mun opiskelukaveria kokeili juttuja tyttöjen kesken, ja olivat niistä aika tohkeissaan. Nyt 15v myöhemmin kumpainenkaan ei voisi ajatella enää mitään sellaista, ja harrastavat vain miehiä (toinen aviomiestään, toinen tiuhasti vaihtuvia miehiä). Tosin tuolloin kyse taisi olla enemmän kokeilunhalusta yhdistettynä haluun olla mielenkiintoinen kuin seksuaalisesta suuntautumisesta.

Yhdysvalloissa raamattuvyöhykkeellä on myös. ns. eheytysleirejä, joissa "korjataan"sukupuolinen suuntautuminen heteroksi. Jostain syystä nämä leirit ovat suunnattu homoseksuaalisille miehille, ei niinkään naisille.

Vierailija
9/10 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin voi. Teinivuosia pyöri vain tytöt mielessä. Nyt yli kolmekymppisenä pyörii vain 20+ femboyt mielessä. Olen siis edelleen top-henkinen seksissä.

M30

Vierailija
10/10 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todellakin voi. Teinivuosia pyöri vain tytöt mielessä. Nyt yli kolmekymppisenä pyörii vain 20+ femboyt mielessä. Olen siis edelleen top-henkinen seksissä.

M30

Sama juttu täällä. Neljänkympin jälkeen femboyt alkoivat kiinnostaa. Transtytöt jo aikaisemmin, mutta monet heistä ovat päästään niin sekaisin, että en oikein jaksa heitä. Oikein naisellinen femboysissy on parasta mitä mies voi saada. Mulle siinä suhteessa on tärkeää nimenomaan se, että se femboy haluaa alistua kunnon panolutkaksi, jota saan käyttää miten haluan. En mä mikään sika silti ole, vaan huolehdin myös sen pikku tytön tarpeista. Usein ne tarpeet tulee kuitenkin tyydytettyä jo pelkästään sillä seksinukeksi alistamisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme