Lue keskustelun säännöt.
Kysymyksi Rinrapumpun steriloinnista pummpauksen yhteudessä.
05.08.2006 |
Miten olette toimineet putsauksien kanssa kun olette pumpanneet maitoa? Mulla tulee maitoa runsaasti niin, että aina tarvii pumpata liikoja pois ennen imetystä. Haluaisin kerätä maitoa pakkaseen, mutta tuskastuttaa koko ajan olla pesemässä ja keittämässä rintapumpun osia. Miten pitkään pumppua pitää steriloida? Milloin riitäisi pelkkä pesu?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla