Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut viime aikoina S-pankin kanssa ongelmia?

Vierailija
01.02.2021 |

Viestiä lähetin heille kaksi viikkoa sitten, ei mitään vastausta.
Asiat eivät päivity ja maksuilla kestää.

Ennen toimi kaikki nopeasti, nyt tuntuu kuin siellä ei olisi ketään. Ei nyt korona näin voi vaikuttaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käyny paikan päällä? Luulen että noi on sellasia asioita mitkä ei viesteillä selviä.

Vierailija
2/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä viestiä lähettäessä ainakin viime vuonna oli ilmoitus, että koronan takia viesteissä voi olla pitkiä viiveitä ja kannattaa ottaa yhteyttä puhelimitse kiireellisissä tapauksissa. Taisi mennä viikkoja, ennen kuin sain omaani vastauksen ja olin jo unohtanut koko asian siihen menneessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko käyny paikan päällä? Luulen että noi on sellasia asioita mitkä ei viesteillä selviä.

Laitoin sellaisesta asiasta viestiä joka pyydetään verkkopankissa hoitamaan viestillä.

Ja nuo maksut ja toimeksiannot ovat verkossa tehtäviä, mikään niistä ei tarvitse paikan päällä käyntiä. 

Oon kyllä lukenut että soittamalla on vaikea päästä läpi mutta voiko se olla koko pankki niin tukossa että viestijonokin on yli kaksi viikkoa kun ennen se oli yksi päivä.

Vierailija
4/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen olo on ollut että kaikin tavoin vaalivat nyt uusia asiakkaita mutta vanhat on kyllä unohdettu. Joskus vuosi sitten ilmoittivat että lainahakemuksia tulee nyt niin paljon että viestipalvelu on ruuhkautunut. Mieheni (toistaiseksi eri pankin asiakas) laittoi jossain kohtaa lainahakemuksen niin siihen vastattiin päivässä. Itse jouduin odottamaan viikkoja, kun kilpailutin nykyisen lainani.

Paikan päälle kannattaa mennä, mutta vain ajanvarauksen kautta. Ilman ajanvarausta voit varautua parin tunnin jonottamiseen.

Vierailija
5/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä viestiä lähettäessä ainakin viime vuonna oli ilmoitus, että koronan takia viesteissä voi olla pitkiä viiveitä ja kannattaa ottaa yhteyttä puhelimitse kiireellisissä tapauksissa. Taisi mennä viikkoja, ennen kuin sain omaani vastauksen ja olin jo unohtanut koko asian siihen menneessä.

Aika huonosti mun mielestä asiat jos koronan takia koko vuoden on asiat sekaisin ja myöhässä eikä parannusta näy.

Vierailija
6/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkomaksuissa on ollut minulla ongelmia. Vastaukset viesteihin tosiaan kestävät, mutta kyllä sieltä varmasti vastataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*haalivat

Vierailija
8/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla oli tunnistautumisen kanssa ongelmia Foodien kanssa. Onneksi kännykän appi toimi ja sain tilauksen muokattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä viestiä lähettäessä ainakin viime vuonna oli ilmoitus, että koronan takia viesteissä voi olla pitkiä viiveitä ja kannattaa ottaa yhteyttä puhelimitse kiireellisissä tapauksissa. Taisi mennä viikkoja, ennen kuin sain omaani vastauksen ja olin jo unohtanut koko asian siihen menneessä.

Aika huonosti mun mielestä asiat jos koronan takia koko vuoden on asiat sekaisin ja myöhässä eikä parannusta näy.

It is what it is. Odotaa vaan, kun joku keksii että on olemassa muitakin viruksia ja sitten ruvetaan niitä tarkkailemaan yhtä tarkasti. Meillä on käsissämme maailmanlaajuinen germaphobia.

Vierailija
10/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistautumisen ja maksujen kanssa ollut ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun tekevät mun debit-kortista maksullisen 1.4 alkaen ja jos haluat maksuttoman kortin tilalle on varattava aika S-pankin asiakaspalvelusta kortin vaihtoa varten. Minkä hemmetin takia mun tuonne pitää raahautua??? Yrittävät tietenkin saada mut heidän pankin asiakkaaksi, good luck vaan...

Vierailija
12/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistautumisen ja maksujen kanssa ollut ongelmia.

En siis olekaan ainoa. Ohjeistivat päivittämään selaimet, mutta ne on päivitetty. Tosi raivostuttavaa, kun ei pysty maksamaan edes kortilla verkossa, kun tunnistautumiseen katkeaa maksaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää kun tekevät mun debit-kortista maksullisen 1.4 alkaen ja jos haluat maksuttoman kortin tilalle on varattava aika S-pankin asiakaspalvelusta kortin vaihtoa varten. Minkä hemmetin takia mun tuonne pitää raahautua??? Yrittävät tietenkin saada mut heidän pankin asiakkaaksi, good luck vaan...

Miksi kieltäytyä sellaisen pankin asiakkuudesta, missä ei veloiteta turhia käyttö/kuukausimaksuja?

Vierailija
14/14 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän