Erehdyin kuuntelemaan kotimatkalla autossa suomipop kanavaa ja nyt veetuttaa.
Siis miten voi nykyään suomenkielinen musiikki olla näin kuraa?:D
Enkä tarkoita nyt kaikkea suomenkielistä vaan tarkoitan näitä Sanneja, Nelli Matuloja, JVG:tä, Abreuta, Evelinaa sun muuta poppi/räppi skeidaa, jotka kuulostaa kaikki samalta. Ei mitään uutta, biisit toistaa itseään.
Tylsää, hajutonta, mautonta, ei mitään erityistä ja samat renkutukset ne vaan soi kerta toisensa jälkeen, alkaa vaan ärsyttämään, jos avaa radion. :D
Kommentit (25)
Siinä on kyllä suomen heikkolaatuisin kanava. Kertoo paljon suomalaisten huumorintajusta kun se ällötys on äänestetty jo monta kertaa Suomen parhaaksi.
Tän takia mulla onkin bluetooth autossa, jotta voin kuunnella mun kasari listaa automatkoilla.
Juu, ei sitä kanavaa voi kyllä kuunnella.
Laskelmoituja kaupallisia tuotteita mainosrahoitteiselle kanavalle.
Vanha suomi rock on ainoa suomenkielinen musiikki mitä kuuntelen(Tehosekoitin, Dingo, TikTak jne) Toki kuuntelen sitten muuta suomalaista musiikkia mm Nightwish, Hurriganes jne, mutta tässä puhuttiinkin suomenkielisestä.
Sano yksikin hyvä suomalainen naisartisti.
Vierailija kirjoitti:
Vanha suomi rock on ainoa suomenkielinen musiikki mitä kuuntelen(Tehosekoitin, Dingo, TikTak jne) Toki kuuntelen sitten muuta suomalaista musiikkia mm Nightwish, Hurriganes jne, mutta tässä puhuttiinkin suomenkielisestä.
TikTak :D
Vierailija kirjoitti:
Ok boomer.
Olen kylläkin 25-vuotias, mutta ok :D
-AP
Mun kaverit kaikki kuuntelee vain ja ainoastaan näitä tällä hetkellä pinnalla olevia suomalaisia artisteja. Arvaa saanko illanistujaisissa päänsärkyä tuosta uuvuttavasta ja sieluttomasta ulinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, ihme kyllä, erittäin laadukasta musiikkia tämän päivän suomalaiseen listamusiikkiin verrattuna. Niin huonoiksi ovat ajat menneet.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverit kaikki kuuntelee vain ja ainoastaan näitä tällä hetkellä pinnalla olevia suomalaisia artisteja. Arvaa saanko illanistujaisissa päänsärkyä tuosta uuvuttavasta ja sieluttomasta ulinasta.
Näillä voimaantuneilla onkin kivaa, kun sinä kiukuttelet yksinäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, ihme kyllä, erittäin laadukasta musiikkia tämän päivän suomalaiseen listamusiikkiin verrattuna. Niin huonoiksi ovat ajat menneet.
Miten se eroaa tämän päivän listamusiikista?
Tykkäsin kuunnella Anna Abreuta vielä, kun teki englanninkielistä musaa. Sitten vaihtoi suomeen :(
Ajattelin juuri äsken samaa kuin ajoin autolla. Kanava oli eri mutta järkyttävää syntikkaiskelmää työntyi. Noita mahtuu miljoona tusinaan. Sanat niin kliseiset, että oksat pois. Teleks yhtye. Huh huh. Kyllähän joku noita kuuntelee ja osa pärjää hyvin. Määkivät ja huokailevat naislaulajat ovat myös kammotus. En voi sietää.
Vierailija kirjoitti:
Sano yksikin hyvä suomalainen naisartisti.
Chisun Momentum 123 on nerokas levy. Myös Marjo Leinonen on kova.
Ne oikeasti lahjakkaat taitelijat eivät usein pääse edes studioon asit, valitettavasti.