Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! T. Ammattivalittaja

Vierailija
01.02.2021 |

Meillä aamu alkoi, kun mies huusi minulle, kun olin hukannut tietyn kuulakärkikynänsä ja haukkui siitä. Tästä se päivä taas jatkuu. "Unohdan" huutamiset ja haukkumiset, teen aamupalan, laitan lapsen kouluun. Iltapäivällä sitten välipalaa hänelle yms ja jatkan taas kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muille kuuluu?

Vierailija
2/11 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta:)

Väsy on, mut töihin pitäis kohta taapertaa.

Onneks lyhyt päivä ja huomenna vapaa.

Pärjäillään😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten ajattelin tänä keväänä alkaa esikasvattamaan siemeniä. Voisi mm tomaattia yrittää, sitten orvokeita yms. Ap

Vierailija
4/11 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin.

Keräsin syksyllä ulkokukista siemeniä paperipusseihin.

Saas nähdä, tulee niistä mitä.

En ole ennen kokeillut.

Vierailija
5/11 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! En käy palstalla usein. Ilahduin kuin näin ammattivalittajan aloituksen. Viimeksi luin huhuja, että hän olisi kuollut. Siitä on jo aikaa. Onneksi näin ei ole. Hyvää päivää!

Vierailija
6/11 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! En käy palstalla usein. Ilahduin kuin näin ammattivalittajan aloituksen. Viimeksi luin huhuja, että hän olisi kuollut. Siitä on jo aikaa. Onneksi näin ei ole. Hyvää päivää!

Kiitos vaan hyvän päivän toivotuksesta ja mukavaa päivää sullekin. Monesti vaan tuntuu, ettei elämäni ole oikein elämisen arvoista. Ei joka päivä jaksaisi montaa kertaa itkeäkään. Ap

Vierailija
7/11 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Tänään on tarkoitus käydä kaupassa, hullua miten iso tapahtuma siitä on tullut, kun käy kaupassa niin harvoin, eikä muuten käy missään. Teen myös jäälyhtyjä tänään. Ruokaa ei tarvitse tehdä, eilen tuli vahingossa tehtyä sen verran liikaa, että siitä riittää tällekin päivälle. 

Vierailija
8/11 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Mäkin ilahduin, kun näin aloituksesi. Oon täällä sympatisoinut sinua myötä- ja vastamäissä. Olisi kiinnostavaa, jos kirjoittaisit elämäkerran (se voisi olla päiväkirjamuodossakin).

Vierailija
9/11 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Mäkin ilahduin, kun näin aloituksesi. Oon täällä sympatisoinut sinua myötä- ja vastamäissä. Olisi kiinnostavaa, jos kirjoittaisit elämäkerran (se voisi olla päiväkirjamuodossakin).

Joskus sitten kun nuorempi lapseni on aikuinen. Ap

Vierailija
10/11 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jemmannut maitotölkkejä, teen niistä "tiiliä" jäädyttämällä.

Kokeilen värjätä vesiväreillä.

Ladon niistä sitten niin ison karsinan, että voin laittaa sinne pienen ulkoroihun.

Vierailija
11/11 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi