Nahkahame?
Hot or not? Käytätkö ja jos et niin miksi et? Milloin on ollut muodissa vain onko varsinaisesti ollut koskaan?
Kommentit (54)
No noissa on ainakin enemmän tuuletusaukkoa kuin hikisissä vastaavissa housuissa.
Ich habe Sauerkraut in meinen Lederhosen.
kannattaa kertoa hintansa niin tiedetään onko kuinka halpa nainen...
Voi olla nolot etenkin jollain +40v naisella joka yrittää esittää ikäistään nuorempaa.
Vierailija kirjoitti:
kannattaa kertoa hintansa niin tiedetään onko kuinka halpa nainen...
Yksinkertaiselle ihmiselle asiat ovat aina hyvin yksinkertaisia.
Minä käytän nahkaista kynähametta, eikä siinä ole mitään halpaa.
https://jigsaw.btxmedia.com/pws/client/images/catalogue/products/102954…
En ole käyttänyt tollasia sen jälkeen kun miehet huutelivat "vau mikä nahkarömpsä" kun minulla oli ne päällä :(
Lopeta piereskely jos noita käytät. Tai ainakin muista tuulettaa itseäsi ja varusteitasi.
Onko myös esinahkahameita tarjolla
Tulee jotenkin mieleen viisikymmppiset, joilla on omasta mielestään "rokahtava" tyyli. En miellä itseäni sellaiseksi enkä haluakaan.
Vähän mielikuvituksetonta ja pakkomielteiseltä vaikuttavaa väittää kaikkien puolesta että jokasta noi kiinnostaa.
Ei iske. Karmean näköiset. Esim. tiukat farkut on hyvät.
Haluaisin sellaisen vähän pitemmän a-linjaisen, minihameena sopii mielestäni vain nuorille. Niin ja Aira Samulinille.
Jos väärän malliset niin voi olla pahimmillaan hiostavat.
Minäkin tulen tänne julistamaan olevani tietyn vaatekappaleen perusteella paljon parempi ihminen kun kaikki te muut!!!! :D
Ei kyllä tulisi mieleenikään tehdä sellaista. Kuulostaa aika ikävältä olotilalta tuollainen paremmuudesta kilpailu.
Mulla on nahkahame, ei kireä eikä liian lyhyt. Tykkään kyllä ja käytän muuten paitsi kesäisin, silloin hiostaa liikaa. Muina vuodenaikoina laitan tietty sukkikset alle niin oikein mukava. Olen omistanut kyseisen vaatekappeleen viitisen vuotta, ei mitään tietoa onko ollut missään vaiheessa muodissa vai ei eikä kiinnosta pätkääkään. Niinkuin ei muoti muutenkaan, pukeudun kuten itse haluan. Ja saan tyylistäni kehuja :)
Vierailija kirjoitti:
Ei iske. Karmean näköiset. Esim. tiukat farkut on hyvät.
Taidat nyt sekoittaa hameen housuihin. On hyvä lukea aloituksen otsikko ennen kommentointia.
Vastahan nämä oli muodissa. Ainakin pk-seudulla nahkahame oli päällä vähän joka toisella, olikohan 2019? Oli polvimittaista, lyhyttä ja tiukkaa, A-linjaista. Ihan hyvännäköinen, sopii monenikäiselle kun malli on valittu oikein. Pääasiassa näitä näki 20-40v.
Huomaa että täällä on tiukkapipoisia harmaavarpusia. On kauhistus jos joku käyttää niinkin provosoivaa vaatetta kuin nahkahametta! Kaikki ei vaan viihdy legginnseissä ja jättitunikoissa.
Miten sen nyt ottaa.
Yleensäkin ne tulee paikalle ja mainitsee ketkä kiinnostuneita, harvemmin muut.
Ihan sama homma se on täälläkin.