Nahkahame?
Hot or not? Käytätkö ja jos et niin miksi et? Milloin on ollut muodissa vain onko varsinaisesti ollut koskaan?
Kommentit (54)
Käytän, kauluspaidan, neuleen tai t paidan kanssa.
Käytän, kun siltä tuntuu. Tykkään. Omistan sellaisen ajattoman klassikkomallisen ja lisäksi rokahtavamman tyylisen.
On muodissa vähän väliä. Aina muutaman vuoden kuluttua tulee uudelleen muotiin.
On kiva ja mukava, kuten nahkavaatteet yleensäkin. Käytän töissä ja kun lähden ulos.
Kiitos, mietin että pitääkö ihmiset sitä jotenkin hutsahtavana tms mutta ei ilmeisesti. -ap
Vielä tällaiset sukkikset, niin poika valuu. Huom! ei töihin.
https://www.uktights.com/product/3722/wolford-individual-10-backseam-ti…
En ymmärrä miksi jonkin asian pitää olla muodissa jotta voi pitää. Pidä jos tykkäät itse. Jos et pidä, niin älä.
Riippuu siitä, et millasta nahkaa, kuinka kiree ja minkä pitune. Toisista tykkää enemmä kui toisist, mut yleisesti ovat kaikki kivoja kateltavii. :D
Näyttää hyvältä, miehet tykkää. Käytän juhliessa. Yksi fwb mies oli aivan hulluna ja toivoi että hame olisi päällä aina tavatessa.
Niistä tulee aina mieleen nahkahousut, joissa pieru kiertää. Ja hameessa sitten tuulettuu paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Hot. Kohta 4:50
Upea nuori nainen
Tekonahkaiset ei, mutta voin harkita jos laatunahkaa.
Käytän varsinkin kesäisin mustia nahkahameita.
eläimenraatoa tai pvc-muovia joten ei kiitos
Aika nihkeää ja nahkeaa, vähän kuin autonrengasta päälleen laittais.
Tokihan se jotain fetissistejä ja vastaavia innostaa ei se oo mikää yllätys. Mutten todellakaa lähtis yleistää kaikkiin.
En välitä muodista, mutta itse käytän aina kun olen juhlimassa, koska näytän siinä h*lvetin hyvältä ja se saa miehet hulluiksi.