Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin halaavaa ja itkevää miestä

Vierailija
31.01.2021 |

Kaipaan sellaista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva joo kun mies tunteita näyttää, mutta ainakin omani (ex) on sellainen äidinpoika ettei mitään rajaa. Äidille itketään minusta ja riidoista. Minulta kysynyt että ei kai minua haittaa jos äitiänsä rakastaa enemmän? Ehkä tämä on vain omakohtaista, mutten enää pysty uskoa muuhun kuin siihen, että kaikki erittäin tunteelliset miehet ovat samanlaisia.

Vaikutat aika yksinkertaiselta, jos tosissasi lähdet tuollaiseen yleistykseen. Kuten sanoit, exäsi on mammanpoika, herkkyys ja tunteellisuus eivät ole synonyymejä mammanpojalle.

Vierailija
22/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva joo kun mies tunteita näyttää, mutta ainakin omani (ex) on sellainen äidinpoika ettei mitään rajaa. Äidille itketään minusta ja riidoista. Minulta kysynyt että ei kai minua haittaa jos äitiänsä rakastaa enemmän? Ehkä tämä on vain omakohtaista, mutten enää pysty uskoa muuhun kuin siihen, että kaikki erittäin tunteelliset miehet ovat samanlaisia.

Vaikutat aika yksinkertaiselta, jos tosissasi lähdet tuollaiseen yleistykseen. Kuten sanoit, exäsi on mammanpoika, herkkyys ja tunteellisuus eivät ole synonyymejä mammanpojalle.

Ymmärrän että väärin yleistää, itsellä vaan jäänyt vaikeuksia uskoa mihinkään muuhun tämän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itse ainakaan olisi miehen kanssa joka ei halaa ja joka pitää itkemistä naisellisena. Kyllä miehen on osattava uskaltaa näyttää tunteensa yhtälailla kuin naistenkin.

Tällainen mies tuppaa olemaan sitten muutenkin yliherkkä, mites tämmönen antaa turvallisuutta tai panettaa..

Eihän itkeminen ole sama asia kuin yliherkkyys. Turva taasen tulee siitä, että toinen rakastaa ja seksi seuraa sitten siitä jaetusta läheisyydestä.

Ei välttämättä mutta tulevat usein samassa paketissa ainakin suomalaisessa kulttuurissa, eri ehkä jossain latinoympyröissä jossa tunteita näytetään ihan eri tavalla.

Vierailija
24/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset herkän miehen, joka on päässyt yli lapsuuden traumoistaan. Hän ei pelkää itkeä, mutta hän on myös aika paksunahkainen.  Hän ymmärtää mitä hänelle tapahtui ja miksi. Hän ei syytä naisia, tai etsi totuuksia salaliittoteorioista.

Vierailija
25/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on herkkä mutta osaa sen piilottaa. Sitä voidaan piilottaa vaikka vihan tai välinpitämättömyyden taakse.

Esim. itse en lue suurta osaa ahdistavista uutisista koska en jaksa yksinkertaisesti kuluttaa energiaa ikävien kohtaloiden puimiseen.

Vierailija
26/26 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alpha, mutta voin itkeä kyllä jos siltä tuntuu. Toki en ala itkemään mistään sellaisesta, jos minulle tehdään pahaa. Lähinnä kun käy surko jotain. Luulen, että naiset eivät meinaa millään päästää musta irti on se, että halauskin onnistuu hyvin kiinteällä tavalla, vaikka en halattua rakastaisikaan. Riittää että pidän henkilöstä, niin mielelläni pidän tätä oikein hyvänä. Välillä hankalaa kun tarkoitus on pitää suhde seksisuhteena, niin sitten kohta aletaan vihjailemaan kaikkea tulevaisuudesta. Jos taas en pidä henkilöstä, niin jää kyllä myös sänkypuuhat ym. välistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme