Onko AMK-insinööri naisille turn off?
Toisaalta Tinderiin voisin laittaa vain pelkkä insinööri.
Kommentit (20)
Ainakin DI on, joten varmaan tuokin ainakin jossain määrin.
T. DI
Yleensä akateemiset tuovat koulutuksensa pakkomielteisesti esiin. Eli kukaan ei miellä insinööriä diplomi-insinööriksi.
Ei ole, tekniikan alan varsinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, tekniikan alan varsinkaan.
Eikö kaikki insinöörit ole tekniinan alan insinöörejä?
Voi ei, älä sure, kulta pieni. Amis-insinöörin seurassa moni nainen tuntee olonsa rentoutuneemmaksi, kun ei tarvitse itsekään esittää mitään tähtitieteen professoria.
Ei kai insinöörissä mitään vikaa ole mut sit kun oot kaupan kassa, siivooja, bussikuski, hitsaaja niin voin kertoa et hiljaista pitelee
Onko tuo amk = 1/2?
Vajaa, osittainen, ei kokonainen.
Laskutaidoton.
Jos pöksyissä on oikea kaliberi, niin korvaa koulutuksen vajeen.
Kyllä se vaan monelle (stadilaiselle) naiselle on turn OFF! Ikävä kyllä tästä on ihan omakohtaisia kokemuksia yöelämästä sinkkuvuosilta. Niin, olen siis insinööri ja mies, huono yhdistelmä useiden mielestä kun seuraa haetaan.
Insinööri kuulostaa hyvältä. Voitte sitten syventävissä keskusteluissa jakaa tarkemmin koulutustaustanne. Jos nainen turn offaa koulutuksesi vuoksi niin hän ei ollut arvoisesi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan monelle (stadilaiselle) naiselle on turn OFF! Ikävä kyllä tästä on ihan omakohtaisia kokemuksia yöelämästä sinkkuvuosilta. Niin, olen siis insinööri ja mies, huono yhdistelmä useiden mielestä kun seuraa haetaan.
Höpö höpö. Itselläni on akateeminen vaimo ja niin on monella insinöörikaverillanikin. Tietysti jos on stereotypinen nörtti, niin voi voi.
Voisko joku nainen tulla kertomaan, mikä vika insinööreissä sitten on? Mun mielestä ei mikään. Olin naimisissakin yhden kanssa. Ero tuli ihan muista syistä kuin insinööriyden takia. Mulle muutenkin on tärkeintä, että tekee jotain elääkseen. Ihailen yhtä lähihoitaja-miestä. Vaikuttaa niin empaattiselta ja lämpimältä ihmiseltä. Itse olen kirjanpitäjä. Kukaan ei oo valittanut.
No ei todellakaan ole.
Itse kiertäisin kaukaa tyypit, joille koulutus on tärkein asia toisessa ihmisessä. Sen perusteella kun ei voi kovinkaan suuria johtopäätöksiä tehdä toisesta ihmisestä...
Mulle on aina lopullinen turn off jos mies kertoo olevansa INSINÖÖRI. Blokkaan heti
Ei ole.