Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko selvinnyt pettämisestä josta on syntynyt lapsi?

Vierailija
31.01.2021 |

Tarvitsisin vertaistukea, masentaa kamalasti. Mies petti seurustelun alussa, tämä paljastui kun kertoi exänsä odottavan lasta. Lamaannuin ja kysyin milloin on laskettuaika. Mies kertoi, ja siitä laskin, että mies on ollut tämän naisen ja minun kanssa monta kuukautta ristiin. Tuntuu tosi pahalta, olin tosi rakastunut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilla Halla-aholta voi kysyä...?

Vierailija
2/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap, onneksi ette ole olleet kauan yhdessä niin ero ei välttämättä ole ylitse pääsemättömän kivulias.

Itse luulen että voisin antaa paljon anteeksi, pettämisenkin jossain tapauksessa, mutta en sitä että siitä syntyy ikuinen muistutus eli lapsi. Se olisi täysin anteeksi antamatonta mulle enkä varmasti jatkaisi suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksais. Ukkeli näkyisi ton jälkeen silmissäni pelkkänä riesana ja olisin surun murtama, jos alistuisin jatkamaan suhdetta

Vierailija
4/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap, onneksi ette ole olleet kauan yhdessä niin ero ei välttämättä ole ylitse pääsemättömän kivulias.

Itse luulen että voisin antaa paljon anteeksi, pettämisenkin jossain tapauksessa, mutta en sitä että siitä syntyy ikuinen muistutus eli lapsi. Se olisi täysin anteeksi antamatonta mulle enkä varmasti jatkaisi suhdetta.

Kiitos. Juuri tätä minäkin pyöritän mielessä. Pelkän pettämisen olisinkin voinut unohtaa, varsinkin just suhteen alussa, mutta tuo lapsi on ikuinen side hänen ja tämän naisen välillä. On elastista ja kaikkea, Hän käy auttamassa tätä naista ja se tuntuu minusta niin äärettömän pahalta... mies ei ymmärrä ollenkaan vaikka olen yrittänyt kertoa tunteistani.

Vierailija
5/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos suhteen alkuvaiheilla mies on jo näyttänyt, että ei pysty olemaan uskollinen niin toi jo yksinään on valtava punainen lippu. Ja sitten vielä ex ja lapsi kuviot siihen päälle. Huh, huh! Pelasta itsesi ja lähde pois kun voit, parempia miehiä on maailma pullollaan.

Vierailija
6/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Juuri tätä minäkin pyöritän mielessä. Pelkän pettämisen olisinkin voinut unohtaa, varsinkin just suhteen alussa, mutta tuo lapsi on ikuinen side hänen ja tämän naisen välillä. On elastista ja kaikkea, Hän käy auttamassa tätä naista ja se tuntuu minusta niin äärettömän pahalta... mies ei ymmärrä ollenkaan vaikka olen yrittänyt kertoa tunteistani.

Eiköhän tuo viimeinen lause ole se viimeinen korsi.

Mies on pettävä ku.s.ipää joka hoitaa syrjähyppynsä ilman suojausta eli on vielä altistanut sut taudeillekin (käy testeissä asap). Jos tuollaisen supermulkun tempun jälkeen on vielä pokkaa sivuttaa sun tunteet, ei jäljelle jää muuta vaihtoehtoa kuin ero. Ihan oikeasti.

Vierailija
7/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elatusta eikö elastista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi