"Kysyimme nuorilta koronasta. Nuoret alkavat väsymään koronaan" YLE
Herran jestas taas.
Kyse ei ole jaksamisesta vaan asiasta joka täytyy hoitaa.
Piste.
SItten syksyllä voidaan paapoa kun rokotukset on vihdoinkin hoidettu.
Kommentit (76)
Ja minä taas alan väsymään nuoriin. Olisin huomattavasti enemmän huolissani tästä suuntauksesta.
Israelissa on rokotukset jo aika hyvin hoidettu.
No herranjestas sinulle vaan. Etkö tajua että koko koronapandemiaa ei ole. Ei ole ihme jos nuoret pahoinvoi kyllä jo itteäki tää korona pelleily tympii.
Nuoret eivät tajua ennen kuin se iskee lähelle.
Minä alan väsyä ihmisiin, joita koronarajoitukset eivät ole koskeneet samalla tavalla kuin pks-seutua, ja jotka kommentoivat kommentoivat, että siellä ollaan velliperseitä, kun ei kestetä. Näiden kommenttien jälkeen motivaationi suojella näitä ihmisiä koronatartunnalta on olematon.
Vierailija kirjoitti:
No herranjestas sinulle vaan. Etkö tajua että koko koronapandemiaa ei ole. Ei ole ihme jos nuoret pahoinvoi kyllä jo itteäki tää korona pelleily tympii.
Siis salajuoni.
=D
Ota se lääke sieltä kaapista j a mee nukkumaan.
Uutiset valehtelevat oireista ja kuolleista?
Sairastaneille jää keuhko- ja munuaisvikoja, se on siis valhe?
Tiedätkö mitä niiden hoitaminen maksaa yhteiskunnalle.
Nuori elää letkujen varassa seur 40-50 v,
ja vain kun oli yksi yö kiva bilettää.
Vierailija kirjoitti:
Sait alapeukun. Hauskaa.
=D
Vierailija kirjoitti:
Niin mihin ne rokotukset siis auttavat?
Vierailija kirjoitti:
Miten Israel liittyy asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mihin ne rokotukset siis auttavat?
Puhelinverkkojen kattavuuteen tietysti. Missä pussissa olet kasvanut.
Mä alan väsymään nuorten väsymiseen ja tuohon vitunmoiseen kitinään! Ei muuta kuin pelkkä meno Portugaliin ja porttikielto takaisin! Oppivat jotakin elämästä kermaperseet! Tämän maan nuoriso on ydinjätettä!
Nuorille ei pääosin vakava sairaus mutta rajoitukset osuvat heihin kaikkein pahiten. Keski-ikäiset tantat kaiken vapaa-ajan joka tapauksessa kotona kiukuttelemassa ukkonsa kanssa ja korkeintaan töissä käyvät muutoin. Eivät siis menetä koronarajoitusten takia mitään. Nuorilta jää elämä tauolle koska se on kodin ulkopuolella ja käyvät kotona vain nukkumassa sekä ehkä paneskelemassa uusimman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä alan väsymään nuorten väsymiseen ja tuohon vitunmoiseen kitinään! Ei muuta kuin pelkkä meno Portugaliin ja porttikielto takaisin! Oppivat jotakin elämästä kermaperseet! Tämän maan nuoriso on ydinjätettä!
Vai "vitunmoiseen kitinään" olet väsynyt. Mikäs tämä sinun oma viestisi on?
Helppohan se on mammojen tuomita omakotitaloistaan perheidensä ja vakituisten työtulojensa keskeltä. Monet nuoret asuvat yksin pienissä asunnoissa, opiskelevat tai ovat muuten pienituloisia tai työttömiä, kyllä siinä rajoitukset tuntuu vähän eri tavalla kuin peruspirkolla, jonka suurin ongelma on valita lähikaupan kotiinkuljetuspalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä! Sota-aikana elettiin sotaa, sen asettamin reunaehdoin. Nyt meillä on pandemia. Vinkunaa. Kitinää. Ulinaa. Kaikilla on kuitenkin ruokaa ja lämmintä, ehkä tulevaisuudessa myös ”normaalia”. Täysin käsittämätöntä käytöstä! Häpeisivät perkele! Mitä tämä maa kasvattaa? Pystyyn nostettuja lapamatoja?
Pitää vissiin Suomessakin alkaa naulaamaan kohta ovia kiinni tai sitomaan ketjulla koteihinsa jos eivät pysy kotonaan.
Ap ei taida tajuta, että tästä ei palata normaaliin enää koskaan. Ja se on oikein.
- Kuolleiden keski-ikä 81 vuotta.
- Koronaan kuolleiden keski-ikä 84 vuotta.
Vain vanhusten kannattaa ottaa rokote (jos terveys sen kestää).
Kuuntelin ihmeissäni, porukka vietti aikaansa norkoilemalla jossain kauppakeskuksessa ja valitti, kun ei ole festareita. Ei tuossa porukassa taida koko korona vaikuttaa yhtään mitään muuta kuin sen, että juhlat joutuu itse järjestämään, muuten voi hengailla isossakin porukassa tap pamassa aikaa.